برگزاری دومین جلسه شورای معاونین بهزیستی استان

به گزارش روابط عمومی، دومین جلسه شورای معاونین در سال جدید با محوریت گزارش عملکرد شش ماهه اول حوزه ها و بررسی امورات جاری با حضور اعضای شورا درمحل سالن اجتماعات ش ه ی د خدمت حضرت آیت الله رئیسی اداره کل برگزار شد.

 در این نشست مدیرکل بهزیستی استان ضمن قدردانی از مجموعه زحمات و تلاش های صورت گرفته از سوی کلیه کارکنان، در ارائه خدمات بی منت و صادقانه به گروه های هدف تحت پوشش گفت: با توجه  به تغییرات ساختار سازمانی و برخی مشکلات پیش آمده، سازمان بهزیستی توانست بخوبی انسجام و وفاق خود را حفظ کند و بر همین اساس برای سومین سال پیاپی در سایه تلاش های خوب همکاران امسال هم در جشنوراه شهید رجایی بعنوان دستگاه برگزیده معرفی شود.

رضایی با اظهار این مطلب که آگاهسازی جامعه از خدمات ارائه شده یکی از وظایف بسیار مهم سازمان  محسوب می شود گفت: از اصلی ترین رسالتی که متوجه سازمانهای حمایتی و مردمی بوده و نیازمند پاسخگویی به موقع، شفاف سازی و آگاهسازی دارد در مجموعه بهزیستی نمود عینی بیشتری داشته و با روشنگری های تخصصی و هدفمند، برخورداری از خدمات عمومی را برای جامعه هدف تسهیل می کند.

این مسئول در بخش دیگر از سخنان خود به برگزاری سلسله نشست های خبری تحت عنوان " رو. ایت تحول" در استانداری، برگزاری جلسات دوطرفه حوزه مدیریت با حوزه های تخصصی، لزوم توجه به گلوگاه های فساد و حوزه حراسیت، اهتمام بیشتر در انعکاس واقعیت ها وبیان عملکرد دستگاه در تمامی شهرستان ها، بازدید و انچام پیگیری های لازم و به موقع، مدیریت سفرهای شهرستانی در اعزام کارشناسان حوزه های تخصصی تاکید کرد.

وی افزود: نظارت بر فعالیت شهرستان ها، راهنمایی لازم به منظور حل و فصل مسایل و مشکلات و انعکاس مشکلات با بهره گیری از تجربیات گذشته و حضور در حوزه های تخصصی از رویکردهای اصلی برنامه  بازدیدها وپیگیری ها هستند که لازم است در این خصوص عنایت و اهتمام بیشتری صورت گیرد.

گفتنی است در پایان هریک از اعضای حاضر در جلسه به بیان نظرات وپیشنهادهای خود پرداخته وسپس راهنمایی ها و دستورات لازم از سوی رئیس محترم جلسه مطرح گردید.


 

کد خبر 117523

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد