کرج | جلسه فصلی شورای سالمندان برگزار شد

روز دوشنبه بیست و ششم شهریورماه،دومین جلسه شورای سالمندان به ریاست فرمانداری و دبیری اداره بهزیستی کرج با حضور "مجتبی عسکری" معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری،"فرهاد پادری ثانی" مدیر بهزیستی شهرستان کرج،کارشناس مسئول ستاد مناسب سازی،معاون توانبخشی و نماینده تشکّل‌های مردمی حوزه امور افراد دارای معلولیت شهرستان کرج و با حضور نمایندگان ۱۲ دستگاه اجرایی در محل سالن غدیر ساختمان فرمانداری شهرستان کرج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان کرج، به جایگاه رفیع سالمندان در خانواده و جامعه اشاره و با بیان اینکه روزی همه ما سالمند خواهیم شد به اهمیت برنامه ریزی برای سالمندان پرداخت.

همچنین وی با اشاره به اینکه باید آمار دقیق از سالمندان و افراد دارای معلولیت در شهرستان احصاء گردد،اظهار داشت:برنامه ریزی لازم در راستای تکریم این قشر گرانقدر در روز جهانی سالمندان با همیاری سایر ادارات شهرستان کرج انجام گردد.

"فرهاد پادری ثانی"مدیر بهزیستی شهرستان کرج ضمن خیرمقدم به اعضاء جلسه،مصوبات قبل و دستور جلسه را بیان و گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در این حوزه را برای نمایندگان نهادهای دولتی قرائت نمود.

در این جلسه مقرر شد:

*جلسه ای در قالب کمیته تخصصی در جهت اقدامات رفاهی سالمندان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان شهرداری در فرمانداری برگزار گردد.

*دستگاه های عضو و دیگر دستگاهها تا قبل از روز دهم مهرماه و روز جهانی سالمندان،نسبت به ارائه برنامه های خود با دبیر خانه شورای سالمندان اقدام و هماهنگی های لازم به عمل آورند.

*جلسه ای با عنوان هم اندیشی دستگاه های عضو با محوریت ایجاد بانک اطلاعاتی سالمندان بر اساس نیاز سنجی برگزار گردد.

* ادامه جلسه هم اندیشی شورای سالمندان در محل اداره بهزیستی شهرستان کرج برگزار گردد.

کد خبر 117227

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد