کرج | جلسه فصلی ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کرج برگزار شد

روز دوشنبه بیست و ششم شهریور ماه،دومین جلسه فصلی ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کرج به ریاست فرمانداری و دبیری اداره بهزیستی کرج با حضور «مجتبی عسکری» معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، «فرهاد پادری ثانی» مدیر بهزیستی کرج، کارشناس مسئول ستاد مناسب سازی، معاون توانبخشی و نماینده تشکل‌های مردمی حوزه افراد دارای معلولیت شهرستان کرج و با حضور نمایندگان پانزده دستگاه اجرایی در محل سالن غدیر فرمانداری شهرستان کرج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استات البرز؛«مجتبی عسکری» معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کرج شهرستان با تأکید بر امر مناسب سازی اماکن عمومی و ادارات شهرستان، آن را از حقوق مسلم افراد دارای معلولیت برشمرد و ادارات شهرستان را مکلّف کرد تا در راستای مناسب سازی ساختمانهای تحت نظارت خود تلاش لازم انجام دهند.

"فرهاد پادری ثانی" مدیر بهزیستی شهرستان کرج نیز به اهمیت مناسب سازی اماکن و معابر عمومی جهت تسهیل در تردد عزیزان دارای معلولیت و جانبازان گرانقدر پرداخت و با قرائت دستور جلسه و مصوبات جلسه قبل، هر یک از ادارات به ارائه گزارش فعالیتهای صورت گرفته در این حوزه پرداختند.

وی ضمن تشکر از اهتمام ادارات دولتی در امر مناسب سازی محیط ادارات متبوع اعلام شهرستان کرج با ۷۰ درصد مناسب سازی محیط ادارات حائز رتبه برتر در بین ادارات سطح استان شده که نسبت سال پیش رشد بالای ۳۵ درصدی را شامل می‌شود.

در این جلسه مقرر شد:

*شهرداری های دهگانه کرج و شهرهای اقماری هر کدام اقدام به تهیه یک دستگاه ون مناسب سازی شده در سطح شهرستان کرج جهت تردد افراد با نیازهای ویژه دارای معلولیت و همچنین جانبازان  نمایند.

*در جلسات آتی هر دستگاه در خصوص اقدامات مناسب سازی شده با مستندات و ذکر تاریخ گزارش خود را ارائه دهد.

*در هفته اول مهرماه سالجاری کمیته تخصصی فنی _ عمرانی و با همراهی معاون هماهنگی امور فنی عمرانی فرمانداری شهرستان کرج از معابر عمومی و مدارس بازدید بعمل آید.

کد خبر 117225

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد