برگزاری چهارمین نشست کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان

صبح روز بیست و ششم ماه شهریور ماه؛ چهارمین نشست کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با حضور " آریا طوفانی" مدیرکل بهزیستی گیلان و سایر نمایندگان دستگاه های عضو کمیته، در اداره کل بهزیستی گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان گیلان؛ آریا طوفانی در این نشست ضمن تشکر از تلاشهای کلیه اعضای شورا در راستای پیشگیری از گسترش ناهنجاری های ناشی از اعتیاد در جامعه ، اظهار داشت: با توجه به باز گشایی مدارس و احتمال افزایش خطرات مبنی بر حضور افراد سودجو و ناباب در بین دانش آموزان مقاطع مختلف، می بایست فعالیت های این شورا گسترده تر شود.

وی همچنین ایجاد نمایشگاه و کارزار در سطح شهر و مکان های عمومی و متعاقبا برپایی کلاسهای آموزشی با تدریس مدرسین کارشناس در محیط های اداری و پادگان های نظامی را نیز از راه های موثر آگاهی بخشی در جهت کنترل و پیشگیری از خطرات مواجهه با مواد مخدر و مقوله اعتیاد عنوان کرد و افزود: با گسترش فعالیتهایی همچون برپایی نمایشگاه، کارزار، پخش و توزیع بروشورهای آگاهی رسانی می توان عموم جامعه را از خطرات و مضرات مواد مخدر آگاه و والدین را نسبت به کنترل فرزندان خود هوشیار کرد.

مدیرکل بهزیستی استان در این نشست همبستگی و تدوین برنامه های منظم از سوی دستگاه ها را عاملی برای کنترل ناهنجاری های اجتماعی برشمرد و بر لزوم تداوم همکاری و همیاری کلیه دستگاه ها در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی و تاثیرگذاری و کسب نتایج مناسب در جهت پیشگیری و کنترل تاکید کرد .

همچنین در این نشست سایر نمایندگان دستگاه ها نیز به بیان عملکرد سازمان مربوطه خود در قبال انجام مسئولیتهای محوله پرداختند و در ادامه با توجه به بازگشایی مدارس،  پیرامون هماهنگی برنامه های آینده شورا در جهت پیشگیری از بروز آسیب های اعتیاد در جامعه گفتگو و تبادل نظر صورت گرفت.

کد خبر 117192

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد