نشست رئیس و اعضای انجمن معلولین بینایی استان با مدیرکل بهزیستی گیلان

صبح روز بیست و ششم شهریور ماه؛ احمد ممتازی رئیس انجمن نابینایان استان گیلان به اتفاق اعضای هیئت مدیره، با آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان دیدار و در خصوص هماهنگی برنامه های روز جهانی نابینایان(عصای سفید) و همچنین رفع موانع و پیگیری مطالبات در راستای بهبود وضعیت جامعه نابینایان گفتگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان گیلان؛ آریا طوفانی در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت های انجمن نابینایان گیلان، حضور فراگیر و همه جانبه توانخواهان به ویژه نابنیایان در اجتماع  را موجب پویایی و توانمندی این قشر از جامعه برشمرد و بر لزوم حمایت و همراهی همگانی در جهت خودکفایی و افزایش توانمندی جامعه هدف بهزیستی تاکید کرد.

وی، ایجاد اشتغال پایدار برای نابینایان و سایر توانخواهان را مهترین عامل برای تقویت توانمندی برشمرد و افزود: ایجاد اشتغال و کسب و کار پایدار می تواند بسیاری از توانخواهان را به مرحله توانمندی و عدم نیاز به توانبخشی برساند که این مورد یکی از مهمترین اهداف سازمان است و همواره درصدد هستیم تا با هماهنگی های لازم در راستای  استخدام توانخواهان در دستگاه های اجرایی و همچنین تخصیص اعتبارات بانکی، مسیر اشتغال را برای هر طیفی از توانخواهان و جامعه هدف بهزیستی هموار کنیم .

وی در پایان این نشست هماهنگی لازم در جهت برپایی برنامه های ویژه روز جهانی نابینایان را مورد تاکید قرار داد و ضمن اعلام  حمایت همه جانبه سازمان بهزیستی از نابینایان و کلیه توانخواهان بهزیستی، تصریح کرد:  سازمان بهزیستی همواره درکنار توانخواهان است و برای توانمندی و اعتلای وضعیت جامعه هدف، یاری گر انجمن ها خواهد بود.

همچنین در این جلسه سایر حاضرین  نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و مباحثی را در خصوص تعاملات و رفع موانع در راستای بهبود وضعیت جامعه نابینایان عنوان کردند.

کد خبر 117186

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد