پیام تبریک مدیر کل به مناسبت آغاز هفته وحدت، میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)

به مناسبت آغاز هفته وحدت، ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و ولادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت،حضرت امام جعفر صادق(ع)، طی پیامی محمد مهدی شاهقدمی مدیر کل بهزیستی استان این ایام فرخنده را به کارکنان اداره کل بهزیستی استان و جامعه هدف تبریک گفتند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان متن پیام بدین شرح است :

«بسمه تعالی»

پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله می‌فرمایند: الجَماعَهُ رَحمَهٌ و الفُرقَهُ عذابٌ "وحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است" این حدیث بیانگر اهمیت یکپارچگی امت اسلامی در این دین الهی است.

نامگذاری ۱۲ الی ۱۷ ربیع الاول به نام هفته وحدت که میراث گرانبهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) است نویدبخش همدلی و همبستگی برای نیل به اهداف عالیه اسلامی است. بدون شک در کشور عزیزمان آنچه ملت و دین ما را از کینه دشمنان و دام شیاطین رها ساخته است، تنها هوشیاری در قبال مسائل و اتحاد و یکپارچگی است.

اینجانب فرا رسیدن هفته وحدت و ولادت خجسته و پرمیمنت ختم المرسلین، رحمه للعالمین، فخر عالم و آدم، پیام‌آور عزت و رحمت، مبشر آگاهی و حکمت وسعادت کلّ بشر حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه وآله وسلم و ولادت فرخنده ششمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه، کارکنان اداره کل بهزیستی استان و جامعه هدف  تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید آن دارم که با بهره مندی از الطاف بیکران این ایام و شریعت پیامبر بزرگ اسلام، در سایه آرمان های مقدس امام راحل و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی موفق و سربلند باشیم.

محمد مهدی شاهقدمی

 مدیر کل

کد خبر 117178

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد