اشتهارد | ستاد مناسب سازی شهرستان اشتهارد برگزار شد

روز یکشنبه ۲۵ شهریورماه دومین جلسه فصلی ستاد مناسب سازی شهرستان اشتهارد با حضور مهندس سرزعیم معاون فرماندار و رئیس ستادمناسب سازی، بهروز افشاری رئیس اداره بهزیستی و دبیر ستاد و رؤسای ادارات عضو ستاد مناسب سازی این شهرستان در محل سالن اجتماعات شهدای دولت فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این جلسه "بهروز افشاری" رئیس اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد بعنوان دبیر جلسه به اهمیت مناسب سازی اماکن و معابر عمومی در راستای تسهیل در تردد افراد دارای معلولیت و جانبازان عزیز پرداخت و با قرائت دستور جلسه و مصوبات جلسه قبل، هر یک از ادارات به ارائه گزارش فعالیتهای صورت گرفته در این حوزه پرداختند.

در ادامه مهندس سرزعیم معاون فرماندار و رئیس ستاد مناسب سازی شهرستان با تأکید به امر مناسب سازی اماکن عمومی و ادارات شهرستان،آن را از حقوق مسلم افراد دارای معلولیت برشمرد و ادارات شهرستان را مکلّف کرد تا در راستای مناسب سازی ساختمانهای تحت نظارت خود تلاش لازم انجام دهند.

وی از شهرداری‌های اشتهارد و پلنگ آباد خواست تا در جهت مناسب سازی پیاده روها، احداث پل و هم‌سطح سازی مقابل مدارس، فروشگاه ها، بیمارستان و درمانگاه‌ها و کلیه اماکن عمومی تلاش‌های جدی نمایند.

مهندس سرزعیم همچنین از راه و شهرسازی و بنیاد مسکن و شهرداری‌ها در خصوص رعایت قوانین و مقررات مناسب سازی در ساخت اماکن عمومی ومنازل مسکونی طرح نهضت ملی مسکن و مسکن روستایی و صدور پایان کار بر اساس رعایت قوانین و مقررات مناسب سازی خواستار شد و بر آن تأکید کرد.

نصب تابلوهای پارک ویژه معلولین در سطح شهر، توجه به مناسب سازی مدارس، تشکیل تیم کارشناسی متشکل از نمایندگان فرمانداری، شهرداری، بهزیستی و نظام مهندسی به منظور بازدید میدانی و احصاء مشکلات درون شهری و انتصاب مشاوران دارای معلولیت برای فرماندار و شهرداران و مناسب سازی پارک سعدی از جمله مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 117162

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد