تمدید مجدد پروانه فعالیت مراکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی با تأکید بر مناسب سازی

نشست ستاد مناسب سازی بهزیستی استان کرمان با حضور معاونین و کارشناسان مرتبط با موضوع در دفتر معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی کرمان با هدف مناسب سازی ابنیه و اماکن مربوط به بهزیستی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان علی رمضانی معاون پشتیبانی ومنابع انسانی اداره کل بهزیستی استان کرمان در این نشست تخصصی با تقدیر از تلاشهای ارزنده انجام شده در مجموعه بهزیستی استان کرمان به منظور دسترسی مطلوب جامعه هدف به  بخشهای مختلف ساختمانهای بهزیستی  جهت دریافت خدمات حمایتی وتخصصی در سخنانی عنوان داشت : بهزیستی استان به عنوان متولی مناسب سازی اقدامات زیادی در خصوص رفع  موانع مناسب سازی ساختمانهای تابعه انجام داده به صورتی که اغلب ادارات و مجتمع های زیر مجموعه بهزیستی به صورت استاندارد مناسب سازی شده و در دسترس  جامعه هدف قرار داده شده است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیتهای انجام شده افزود  : باید مراکزغیردولتی چون مراکز مشاوره که به معلولین نیز علاوه بر دیگر مراجعین عادی خود خدمات ارایه می نمایند ،مناسب سازی شوند  چرا که نظارت برنحوه عملکرد و خدمات دهی مراکز تحت نظارت از ضروریات است و این بازدیدها موجب رفع نواقص و اصلاح روش‌ها می شود .

در ادامه حضار به بحث وتبادل نظر پیرامون دستورکار جلسه پرداختند که طی آن تمدید مجدد پروانه فعالیت مراکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی با تأکید بر مناسب سازی ،برنامه ریزی برای طرح موضوع مناسب سازی در شورای اداری استان ، انجام اقدامات لازم برای مناسب سازی ساختمانهای بهزیستی که تاکنون مناسب سازی نشده اند ، استفاده از نقطه نظرات افراد دارای معلولیت در جلسات دیگر مناسب سازی و... از جمله مصوبات این جلسه بود .

گفتنی است در بخش پایانی این نشست تخصصی مسائل وفعالیتهای پیرامون بحث حقوق معلولین وقانون جامع حمایت از افراد دارای معلولیت نیز مورد بحث وتبادل نظر کارشناسان حاضر در این جلسه قرار گرفت .

کد خبر 117104

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد