رزن|همایش همه با مهر به پیشوازی مهربانی

همایش شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان و موسسه خیریه بوی بهار امید وابسته به انجمن پلیمر پلاستیک استان تهران با حضور مدیر کل بهزیستی استان، معاون هماهنگی مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان، فرماندار شهرستان، امام جمعه شهرستان، نماینده مردم شهرستان رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان، خیرین و مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان، رئیس، کارکنان و مددجویان بهزیستی شهرستان در تالار آریا برگزار گردید.

 به گزارش رابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان  رزن این مراسم با قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و با اجرای مجری توانمند و خوب صدا و سیما هادی اسدی آغاز شد.

در ابتدای این مراسم رئیس اداره بهزیستی رزن ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین و مسئولین و تشکر از حضور آنها در این مراسم از خیرین موسسه خیریه بوی بهار امید که میزبانی این مراسم را داشتند تقدیر و تشکر نمود.

رضایی ادامه داد: از سال ۱۴۰۱ تاکنون خیرین این موسسه و انجمن بیش از ۵۰۰میلیون تومان در قالب بسته های معیشتی و نوشت افزار به جامعه هدف بهزیستی کمک نموده اند. ایشان خواستار مساعدت و حمایتهای مسئولین و خیرین به جامعه هدف بهزیستی شد.

در ادامه برنامه کلیپی از عملکرد بهزیستی و مشارکتهای مردمی بهزیستی رزن برای حاضرین پخش شد سپس عمو حمید برنامه مفرح و شادی را برای دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی همراه با اهداء جوایز اجرا نمود.

در ادامه این مراسم فرماندار رزن ضمن عرض خیر مقدم شهادت حضرت امام حسن عسگری(ع) را تسلیت و آغار امامت ولی عصر(عج) را به همه مدعوین و مسئولین تبریک گفتند. ایشان از تلاش خالصانه رئیس و مجموعه کارکنان اداره بهزیستی رزن تقدیر و تشکر نمودند و خاصه از خیرین و میزبان این مراسم.

غفاری آثار ادامه داد: ما سالهاست در خدمت این انجمن هستیم و این خیرین با سابقه در سطح کشور- استان و شهرستان می باشند ودر روستای منصور آباد در ۳۰ماه گذشته شاهد بزرگواری و خدمات این خیرین عزیز در همه حوزه های آب شرب، راه سازی، مدرسه سازی، بهسازی، آسفالت روستا و هر جا که نیاز بوده با کمال افتخار آماده بودند و نیازهای حتی دولت را در پروژه های عمرانی با جدیت تمام دنبال کردند که مایه افتخار کشور، استان و شهرستان هستند.

 ایشان در ادامه افزود: این مجموعه در سال گذشته نیز در همین برنامه که در تالار ستاره شهر برگزار شد۳۰۰ بسته لوازم آموزشی برای فرزندان و ۱۵۰ بسته معیشتی برای مددجویان تحت پوشش و ۸۹ میلیون وجه نقد جهت درمان نیازمندان هزینه و اهداء نمودند امروز هم بیش از۳۰۰بسته نوشت افزار و بسته معیشتی برای دانش اموزان و مددجویان تهیه و اهداء کردند. بنده از طرف خودم به عنوان خادم مردم از این مجموعه تقدیر و تشکر میکنم.

فرماندار شهرستان خاطر نشان کرد  : امروز در سطح شهرستان رزن جامعه هدف تحت پوشش سازمانهای حمایتی قریب به ۱۳ هزار نفر هستند و ۶۵۰۰خانواده منهای خدمات شایسته ایی که در دولت سیزدهم انجام شده و قطعا این خدمات در دولت چهاردهم جاری خواهد بود. در سال گذشته نیز برای افراد تحت پوشش سازمانهای حمایتی به ۹۳ نفر کمک شده که در حوزه روستایی ۹۳ خانوار دارای مسکن شدند. درشهر دمق به۲۱  خانوار زمین تحویل شده و پیگیر هستند و درشهر رزن هم برای ۳۲ نفر اماده واگذاری زمین هستیم در بحث تسهیلات اشتغال، معیشت و درمان نیز خدمات شایسته ایی انجام شده  که انشاله مورد رضای خداوند تبارک و تعالی قرار گیرد. در ادامه برنامه امام جمعه رزن نیز طی سخنانی از رئیس و کارکنان بهزیستی و خیرین جهت برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر نمودند و خواستار کمک  و مساعدت به نیازمندان و افراد دارای معلولیت از طرف خیرین نیکوکار شدند.

در ادامه حدادی نماینده موسسه خیریه بوی بهار امید نیز عملکرد این موسسه را برای حاضرین تشریح نمودند

اجرای موسیقی سنتی، محلی و شعر خوانی توسط شاعرتوانمند رزنی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 در پایان این مراسم از خیرین نیکوکار با لوح تقدیر تجلیل و تندیس افتخار توسط مدیر کل بهزیستی استان به نماینده موسسه خیریه اهداء گردید.

رزن|همایش همه با مهر به پیشوازی مهربانی

رزن|همایش همه با مهر به پیشوازی مهربانی

رزن|همایش همه با مهر به پیشوازی مهربانی

رزن|همایش همه با مهر به پیشوازی مهربانی

رزن|همایش همه با مهر به پیشوازی مهربانی

رزن|همایش همه با مهر به پیشوازی مهربانی

کد خبر 117058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد