اولین جلسه شورای سالمندان استان خوزستان برگزار شد

ظهر امروز ۲۱ شهریور ماه ،اولین جلسه شورای سالمندان استان خوزستان در سال جاری به ریاست محبوبه ایزدپناه، مدیرکل امور اجتماعی استانداری و دبیری بهزیستی استان و با حضور نمایندگان دستگاههای عضو شورا در محل اداره کل امور اجتماعی استانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،در ابتدای جلسه مهران کریمیان مدیرکل بهزیستی استان ضمن اشاره به  دستور کار جلسه و شرح مختصری از فعالیت های بهزیستی در حوزه سالمندی به  ارائه توضیحاتی پیرامون سند راهبردی موضوع سالمند و سالمندی  در جامعه پرداخت و  بر ضرورت پرداختن به این مهم تاکید کرد.

در ادامه  مسئول دبیرخانه شورای سالمندان به تشریح سند ملی سالمندان و برنامه عملیاتی هر کدام از دستگاههای عضو پرداخت و   هر کدام از اعضا نیز  گزارشی از  عملکرد  و چالش های دستگاه متبوع خود در حوزه سالمندی را  ارائه کردند.

در پایان،  مدیرکل امور اجتماعی استانداری مطالب مطرح شده را  جمع بندی نمود و مقرر شد دستگاههای عضو شورا نسبت به اجرای برنامه عملیاتی و وظایف خود در حوزه سالمندی اقدام نمایند و گزارش اقدامات خود را به دبیرخانه شورا ارائه دهند.

گفتنی است ،اجرای وظایف تعیین شده هر دستگاه در سند ملی سالمندان و ارائه گزارش به دبیرخانه شورا مستقر در بهزیستی،هماهنگی دستگاههای عضو شورا برای برگزاری هفته جهانی سالمندان در مهر ماه،تقویت سمن های مردمی حوزه سالمندی،مناسب سازی ساختمانهای اداری جهت تردد آسان سالمندان و همکاری و تبادل اطلاعات بین اعضای شورا جهت ارجاع مناسب سالمندان به حوزه های ارائه دهنده خدمات بر حسب نیاز و شرایط آنان از جمله مصوبات این جلسه بود.
 

کد خبر 117016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد