کرج | مراسم تودیع و معارفه سرپرست حوزه اجتماعی بهزیستی برگزار شد

روز شنبه هفدهم شهریور ماه با حضور «فرهاد پادری ثانی» مدیر بهزیستی شهرستان کرج،معاونین و جمعی از مسئولین حوزه ها، دفاتر، مراکز و همکاران بهزیستی کرج، مراسم تودیع و معارفه سرپرست حوزه اجتماعی در محل دفتر مدیریت بهزیستی شهرستان کرج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این مراسم، "فرهاد پادری ثانی" مدیر بهزیستی شهرستان کرج ضمن تبریک ماه ربیع الاول، با بیان اینکه کار در حوزه اجتماعی کاری پر مسئولیت، پر استرس و پردغدغه است از زحمات خالصانه "زینت السادات انوری"در طی سنوات خدمت خویش، قدردانی نمود و با انتصاب "مریم جمعدار" در این سمت گفت: ایشان از کارکنان خوب و نیروی فعال و با تجربه بهزیستی به حساب می آید.

"ثانی" با تأکید بر ظرفیت های موجود در بهزیستی اظهار داشت:با همکاری و همراهی تمامی پرسنل بمنظور کاهش و کنترل آسیبهای اجتماعی به نفع گروه هدف، امید است گام های سریع، علمی و اثرگذار برداشته شود.

در انتهای مراسم از «زینت السادات انوری» مسئول اسبق حوزه اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان کرج، با اهداء لوح سپاس و هدیه تقدیر و تجلیل بعمل آمد، همچنین طی حکمی از سوی «فرهاد پادری ثانی » مدیر بهزیستی شهرستان کرج «مریم جمعدار» به عنوان کارشناس مسئول اجتماعی این اداره منصوب شد.

کد خبر 116705

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد