برگزاری جلسه توجیهی دستورالعمل  جامع اشتغال سازمان بهزیستی کشور

صبح امروز، جلسه توجیهی دستورالعمل جامع ارائه خدمات اشتغال سازمان بهزیستی کشور با حضور مدیرکل بهزیستی خوزستان، کارشناسان اشتغال بهزیستی کشور، سایر استانها و کلیه شهرستانهای خوزستان به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خوزستان، مهران کریمیان مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: این جلسه توجیهی  با توجه به تغییر و تحولات به عمل آمده در ساختار سازمانی بهزیستی و محول شدن بسیاری از وظایف حوزه های تخصصی در زمینه اشتغال و بازتوانی گروه های هدف به دفتر اشتغال معاونت مشارکتهای مردمی بهزیستی برگزار شد.

وی افزود: گروه های هدف خدمات اشتغال و توانمندی سازمان بهزیستی کشور از زمان شناسایی تا رسیدن به توانمندی اقتصادی شامل زنان بدسرپرست و فاقدسرپرست، معلولین، معتادین بهبودیافته، گروه های همیار، دختران خودسرپرست و سرپرست خانوار، فرزندان انتقال یافته به زندگی مستقل و... هستند.

کریمیان بیان داشت: از ابتدای سال گذشته تا کنون بهزیستی خوزستان، به بیش از ۴ هزار نفر در قالب طرح های خویش فرمایی و کارفرمایی تسهیلات پرداخت کرده است.

گفتنی است در این جلسه دستورالعمل جامع ارائه خدمات اشتغال سازمان بهزیستی کشور به جامعه هدف مورد بررسی قرار گرفت و کارشناسان به بیان نقطه نظرات، چالش ها و پیشنهادات خود پرداختند.

کد خبر 116689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد