مدال طلای ورزشکار آذربایجان شرقی با تیم ملی والیبال نشسته در پارالمپیک پاریس

ورزشکاران آذربایجان‌شرقی در پارالمپیک پاریس موفق به کسب یک نشان طلا و سه مدال نقره شدند.

تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران با حضور ارزشمند والیبالیست شند آبادی،"میثم حاجی بابایی" و سرپرستی "علی کشفیا" از آذربایجان شرقی موفق به کسب مقام قهرمانی پارالمپیک ۲۰۲۴ فرانسه  شد.

علی کشفیا (سرپرست تیم‌ملی والیبال نشسته)، مهدی نویدی (داور والیبال نشسته)، میلاد وزیری (سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی با کمان)، میثم حاجی بابایی (تیم ملی والیبال نشسته)، فاطمه همتی (تیم ملی پاراتیراندازی با کمان) و زهرا رحیمی (تیم ملی پاراتکواندو) نمایندگان آذربایجان‌شرقی در کاروان ایران بودند که کار خود در این رقابت‌ها را با کسب یک مدال طلا و سه نقره به پایان بردند.

میثم حاجی بابایی همراه با تیم ملی والیبال نشسته صاحب نشان طلا شد. زهرا رحیمی در پاراتکواندو، گردن آویز نقره را از آن خود کرد و فاطمه همتی در پاراتیراندازی دو نشان نقره را به خود اختصاص داد.

شایان ذکر است، در دیدار فینال رقابت‌های والیبال نشسته بازی‌های پارالمپیک ۲٠۲۴ پاریس، تیم ملی والیبال نشسته کشورمان که در ترکیب خود میثم حاجی بابایی از آذربایجان شرقی  را به همراه داشت به مصاف تیم ملی بوسنی رفت و در دیداری سخت و نفس گیر موفق شد ۳ بر یک حریفش را شکست دهد و به مدال طلا برسد.

در پایان دیدار تماشایی فینال والیبال نشسته که با حضور تیمهای ایران و بوسنی در سالن پاریس نورث آرنا برگزار شد، تیم ملی ایران به هشتمین عنوان قهرمانی دست یافت.
 

کد خبر 116596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد