هفته دولت، تجلی راستین روحیه خدمت‌گزاری

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در آیین گرامیداشت روز بسیج کارمندی، هفته دولت را تجلی راستین روحیه خدمتگزاری دانست.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، دکتر صحاف در این آیین که با حضور جانشین فرمانده سپاه عاشورا، مسئول سازمان بسیج کارمندی، مدیران کل ادارات حوزه ۳ شهید دستغیب و جمعی از کارمندان بسیجی برگزار شد؛ ابراز داشت: هفته دولت به یاد شهیدان رجایی و باهنر نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت وسرافرازی تاریخ پر افتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و تجلی راستین از روحیه خدمتگذاری بی منت و خالصانه به مردم می باشد.

هفته دولت، تجلی راستین روحیه خدمت گذاری

وی همزمان ایام اربعین حسینی با هفته دولت را یادآور رشادت ها و فداکاری سید الشهدا(ع) و یاران با وفایش دانست و بر ضرورت پیروی تمام دولتمردان از سیره و منش آن امام شهید تاکید کرد.

صحاف ضمن تسلیت رحلت حضرت رسول اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) بیان داشت: تمامی دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد در راستای تحقق آرمان های بلند امام خمینی(ره) و تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)با پیروی از سیره و منش شهدای والامقام در مسیر پیشرفت سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشته و با تبادل افکار، ضمن رفع مشکلات به حول و قوه الهی در راستای "وفاق ملی" پیش خواهیم رفت.

اخلاص، تقوا و معنویت رمز ماندگاری نام شهیدان رجایی و باهنر

جانشین فرمانده سپاه عاشورا ، اخلاص، تقوا و و معنویت را رمز ماندگاری نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر خواند.

هفته دولت، تجلی راستین روحیه خدمت گذاری

سرهنگ گل محمد زاده نیز در این مراسم، ضمن تسلیت ایام شهادت پیامبر اکرم(ص)، امام رضا(ع) و امام حسن مجتبی(ع) و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای منسوب به بسیج ادارات، با بیان دوران کوتاه نخست وزیری و ریاست جمهوری شهیدان رجایی و باهنر و شهید رئیسی، اقدامات تاثیر گزار آنان در دوران کوتاه مسئولیتشان را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد.

وی عنایت ویژه شهید رجایی به محرومان را از اقدامات حائز اهمیت وی دانست و توجه به محرومان را از رسالت های مهم نظام عنوان کرد و تشکیل ستاد پشتیبانی از جنگ را از اقدامت مهم این شهید والا برشمرد که نقش چشمگیری در حمایت مردمی از جبهه های نبرد حق علیه باطل ایفا کرد.

سرهنگ گل محمدزاده ولایتمداری و تبعیت عملی و کرداری از رهبری و اخلاص، تقوا و معنویت را از ویژگی های بارز و مشترک شهیدان رجایی و رئیسی عنوان کرد و گفت: قطعا رئیس جمهور کنونی نیز این مسیر را ادامه خواهند داد.

وی مردمی بودن را از ویژگی های دولت شهید رجایی خواند و این بحث را از راهبردهای ارائه شده توسط رهبری بیان کرد و ادامه داد: دولت چالاک، چابک و جهادی، تربیت نیروی انسانی مومن، متدین و انقلابی و سفرهای استانی دولت و شهرستانی مدیران در راستای ارائه خدمت به مردم از سایر راهبردهای است که رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در بیانات خود به آن اشاره کردند.

کار و تلاش فراوران و فضیلتهای فردی از خصلت های مورد انتظار از بسیجیان بود که سرهنگ گل محمد زاده به آن اشاره کرد و گفت: ارزش ها و آرمان های انقلاب در جامعه باید ساری و جاری باشد و این مهم جز با وجود انسان های مومن و متدین محقق نمی شود.

اجرای ۴۳۰ برنامه بسیج کارمندی در هفته دولت

مسئول سازمان بسیج کارمندی از اجرای ۴۳۰ برنامه بسیج کارمندی در سطح استان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

هفته دولت، تجلی راستین روحیه خدمت گذاری

دکتر ریحانی خواه در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی شهدای امنیت، مدافع حرم و شهدای لشکر عاشورا ضمن تبریک هفته دولت، برپایی میز خدمت، اجرای رزمایش فاطمی۴، پویش نذر خون در سازمان ها و ادارات شهرستان ها و برپایی ۱۸ موکب در کشور عراق و میهن عزیزمان به مناسبت اربعین حسینی را از اهم برنامه های اجرا شده در این هفته خواند.

وی اجرای برنامه های متعدد فرهنگی را از سایر برنامه های هفته دولت خواند و دیدار با خانواده شهدا، رزمایش خود حفاظتی و حضور برخی سازمان ها در یادمان شهدای خدمت در ورزقان و ادای احترام به ایشان را از اهم فعالیت های فرهنگی در این هفته برشمرد.

در انتهای این نشست از فرماندهان بسیجی، خانواده شهدا، ایثارگر، جانباز و آزاده با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

کد خبر 116504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد