در رسانه/ بهره برداری از ۱۱۹ واحد مسکن مددجویی همزمان با هفته دولت در آذربایجان‌غربی

همزمان با هفته دولت در آذربایجان‌غربی ۱۱۹ واحد مسکن مددجویی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه تمام تلاش این نهاد در استان، رفع مهمترین مشکل مددجویان و خانه‌دار کردن آنهاست، گفت: ۱۱۹ واحد مسکن مددجویی همزمان با هفته دولت امسال در شهرستان‌های مختلف به بهره برداری رسید.
پروین محمدپوری افزود: این واحدها در ۱۲ شهرستان استان از جمله بوکان، اشنوی، ارومیه، خوی، میاندوآب و سلماس به بهره برداری رسیدند.
محمدپوری، با قدردانی از همراهی خیّران و نهادهای حاکمیتی در ساخت این واحدهای مسکونی اظهارکرد: بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و بنیاد علوی در این خصوص همکاری خوبی داشته اند.
وی گفت: برای احداث این واحدهای مسکونی ۴۷۰ میلیارد ریال از سوی بهزیستی آذربایجان‌غربی مشارکت صورت گرفته است.
محمدپوری، با بیان اینکه بهزیستی آذربایجان‌غربی توان مضاعفی را برای خانه‌دار کردن مددجویان به کار بسته است، افزود: همه تلاش ما این است که مسکن به عنوان مهمترین نیاز خانواده‌های مددجو را با همکاری خود آنان، نهادهای حاکمیتی و خیّران و همچنین اعطای تسهیلات مناسب تأمین کنیم تا این مشکل رفع شود.
مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: احداث مسکن مددجویان در قالب تفاهم‌نامه‌هایی که با بنیاد مستضعفان اجرایی می‌شود، محقق شده و برای این امر یک میلیارد ریال در شهرها و ۷۵۰ میلیون ریال در روستاها اعتبار پرداخت شده که برای دومعلولی‌ها این ارقام دو برابر است.

کد خبر 116415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد