برگزاری دوره آموزشی "با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی" در اداره بهزیستی شهرستان بوکان

دوره آموزشی با موضوع " زندگی ایرانی اسلامی" در سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان بوکان با حضور رئیس و معاون اداره بهزیستی ، فرمانده بسیج حوزه ادارات و ماموستا شریفی مسئول امور فرهنگی تربیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، با همکاری مرکز مثبت زندگی بهزیستی شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی بوکان ،

مسعود شجاعی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ضمن خیرمقدم به حاضرین گفت : سبک زندگی ایرانی-اسلامی به‌طور کلّی به سبک‌های گوناگون زندگی همهٔ ایرانیان مسلمان گفته می‌شود. و گونه‌ای از  زندگی است که برپایهٔ آمیختگی دو فرهنگ ایرانی و اسلامی باشد و در واقع، زیستن به خواستِ دیدگاهِ آنان از اسلام،  زندگی و ایرانی‌بودن باشد.
شجاعی در ادامه افزود : آموزش و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و ارتباط سالم با تاکید بر سیاست کاهش آسیب‌های اجتماعی منویات مقام معظم رهبری  بهره‌گیری از شیوه‌های آموزشی مناسب و جدید در این اداره برگزار می‌شود.
 وی افزود : هدف از برگزاری این دوره آموزشی، ایجاد خودباوری در بین خانواده ها و تبیین سبک زندگی اسلامی همراه با پاسداشت فرهنگ و توانمند سازی خانواده‌ها و جوانان با سبک زندگی اسلامی است.
شجاعی با اشاره به اینکه یکی ازچالش‌های جدی در جامعه امروز با توجه به پیشرفت اطلاعات و فناوری موضوع الگوی سبک زندگی اسلامی است، خاطرنشان کرد: متأسفانه با نفوذ برخی از اندیشه‌های باطل تمدن غربی در جامعه، مظاهر این تمدن  در سبک زندگی جامعه رخنه کرده است.
 وی در ادامه گفتند : برای ارائه خدمات بهتر به خانواده بهزیستی نیاز است ابتدا خود کارکنان نیز در مسیر درست هدایت شده باشند تا بتوانند دیگران را به مسیر درست دعوت کنند.

برگزاری دوره آموزشی "با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی" در اداره بهزیستی شهرستان بوکان

برگزاری دوره آموزشی "با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی" در اداره بهزیستی شهرستان بوکان

کد خبر 116387

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد