دررسانه|مشهد مقدس مقصد توانخواهان بهزیستی خوزستان

اهواز - ایرنا - مدیر کل بهزیستی خوزستان گفت: ۸۰ نفر از توانخواهان زائر اولی بهزیستی استان در قالب طرح مهر درخشان رضوی به حرم مطهر امام خوبان عالم اعزام و رویای آن‌ها محقق شد.

به گزارش ایرنا، مهران کریمیان روز شنبه در گفت و گوی رسانه ای با اشاره به اعزام ۸۰ نفر از افراد دارای معلولیت زائر اولی زیر پوشش بهزیستی استان به مشهد مقدس به مناسبت ۲۸ صفر و سالروز شهادت امام رضا (ع) اظهار کرد: این اقدام خداپسندانه در قالب "طرح مهر درخشان رضوی " و با مشارکت خیران و جامعه معلولان استان انجام شده که ضمن نشاط افزایی، آرزوی زیارت امام رضا (ع) را برای توانخواهان به واقعیت تبدیل کرد.

مدیر کل بهزیستی خوزستان ادامه داد: هشتمین اردوی زیارتی جامعه هدف بهزیستی خوزستان به اماکن متبرکه و عتبات عالیات از ۱۰ تا ۱۶ شهریورماه است و امید می رود در سال جاری بار دیگر نیز شرایط برای برگزاری اردوهای متنوع برای توانخواهان استان، فراهم شود.

به گفته وی، اجرای این طرح علاوه بر اینکه عاملی شد برای ترویج بیشتر و بهتر فرهنگ زیارت ارزان در بین اقشار و آحاد جامعه، مسیر پربرکت و همواری را برای ورود خیران به طرح باز کرد تا با کمک آن‌ها، امکان انجام زیارت برای جامعه توانخواهان هم فراهم شود.

کد خبر 116365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد