مشق سخاوت بهزیستی منتظر یاری خیرین است 

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به فرارسیدن ماه مهر،آغاز سال تحصیلی و آغاز پویش مشق سخاوت از جمع آوری کمک های مردمی جهت یاری  به دانش آموزان نیازمند خبرداد و گفت: تمرکز فعالیت‌های بهزیستی بر روی تامین نوشت افزار، پوشاک، کیف وکفش است و ادارات، مجتمع‌ها و مراکز بهزیستی در کلیه شهرستان ها آماده جمع آوری وسایل مورد نیاز برای دانش آموزان بی بضاعت هستند. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح الله خدابنده لوبا تاکید بر اهمیت تحصیل کودکان و پیشگیری  از افزایش کودکان بازمانده از تحصیل گفت: بهزیستی همه ساله با استفاده از ظرفیت خیرین، بسته های لوازم التحریر و پوشاک جمع آوری شده را بین دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی توزیع می کند و ادامه تحصیل کودکان تحت پوشش به عنوان آینده سازان کشور از الویت های اصلی این سازمان است. 

 وی اظهار داشت:  نزدیک به ۲ هزار دانش‌آموز تحت پوشش بهزیستی هستندکه دانش اموزان دارای معلولیت از لوازم کمک توانبخشی برخوردارشده وبراساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، کمک‌های جمع‌آوری‌شده خیرین در اسرع وقت در قالب بسته لوازم‌التحریر و پوشاک در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت. 

این مقام مسئول به طرح حامی وحمایت از ایتام و کودکان آسیب پذیر اشاره کرد و افزود: اکنون نزدیک به ۷۰۰ کودک تحت حمایت حامیان بهزیستی قرار دارند وخیرین استان زنجان با مشارکت در طرح حامی می‌توانند کودکان بی‌سرپرست را تحت حمایت خود قرار داده و میزان مبلغ واریزی را بدون محدودیت  انتخاب کنند. 

وی خاطرنشان کرد: خیرین نیکوکار می‌توانند از کد دستوری # ۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ برای کمک به نیازمندان استفاده کنند.

کد خبر 116356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد