در هفته دولت پروژه مسکن جامعه هدف بهزیستی در شهرستان درمیان افتتاح شد

در ادامه برنامه‌های هفته دولت و با حضور مسئولین استانی وشهرستانی پروژه مسکن جامعه هدف بهزیستی در شهرستان درمیان افتتاح شد


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی حسن شرفی مدیرکل 2 روز گذشته  به درمیان رفت تا با همراهی طالبی معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری ؛ فرجامی فرماندار شهرستان درمیان؛ و تعدادی از دیگر مسئولین یک واحد از واحدهای مسکونی جامعه هدف بهزیستی را به نمایندگی از ١٠ واحد مسکونی جامعه هدف در شهرستان درمبگیان را افتتاح و تحویل نمایند.

طالبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت به تبیین خدمات دولت سیزدهم در راستای خدمت به جامعه هدف بهزیستی پرداخت و گفت: با پیگیری مدیر کل بهزیستی استان، تلاش کارکنان ستادی وشهرستانی بهزیستی و همچنین حمایت ویژه دولت اتفاقات بسیار شاخص و بزرگی برای جامعه هدف بهزیستی استان صورت گرفته است که جای تقدیر و تشکر دارد.

شرفی مدیر کل بهزیستی هم در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به مسئولین و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت به تشریح مجموع اقدامات بهزیستی استان در سالیان گذشته خصوصا خدمات ارایه شده در حوزه تامین مسکن جامعه هدف پرداخت. وی با اعلام این مطلب که واحد مسکونی که امروز افتتاح شد جزو اولین واحدهای نهضت ملی مسکن است گفت:امسال در شهرستان درمیان ۱۰واحد مسکن جامعه هدف تکمیل و تحویل گردیده است که مجموع اعتبار هزینه شده جهت ساخت این واحدها ۵۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال می‌باشد و این رقم شامل تسهیلات پرداختی و کمک به سهم آورده مددجو در راستای ساخت مسکن می‌باشد.. گفتنیست مدیرکل بهزیستی استان در بدو ورود به درمیان با همراهی دیگر مسئولین بر سر مزار شهدای گمنام شهر اسدیه حاضر و به مقام شامخ شهدا ادای احترام و آرمان های آنها تجدید میثاق نمودند.

کد خبر 116332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد