پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی گیلان در پی درگذشت رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مدیر مرکز درمانی توانبخشی بیماران اعصاب و روان رسالت رشت

آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان با صدور پیامی، درگذشت زنده یاد "دکتر ابوتراب قنبری" رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی گیلان، رئیس بیمارستان شفا رشت و مدیر مرکز درمانی توانبخشی بیماران اعصاب و روان رسالت رشت را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

اِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُون 

ضایعه غم انگیز درگذشت زنده یاد" دکتر ابوتراب قنبری " رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان، رئیس بیمارستان شفا شهرستان رشت ، صاحب امتیاز و مدیر مرکز درمانی توانبخشی بیماران اعصاب و روان رسالت شهرستان رشت موجب تاثر بسیار و اندوه فراوان شد.

صداقت بی‌نظیر، مسئولیت‌پذیری مجدانه، اهتمام مشفقانه، همدلی و خدمتگزاری خالصانه از خصلت‌های فراموش نشدنی مرحوم دکتر ابوتراب قنبری بود که در خاطر همگان جاودانه خواهد ماند.
 
بی شک ایشان مردی بزرگ در زمانهای سخت زندگی بود که بخش زیادی از عمر مبارک خویش را در خدمت رسانی به بیماران به ویژه جامعه هدف بهزیستی سپری کرد.

از دست دادن این بزرگمرد خدوم  پس از سال‌ها خدمت شایسته، سخت و جانکاه است و یقیناً خدمات ارزشمند ایشان در یادها و خاطرات مردم، جاودانه و ماندگار خواهد بود.

اینجانب به نمایندگی از اداره کل بهزیستی استان گیلان و خانواده بزرگ سازمان بهزیستی درگذشت این بزرگمرد خدوم را تسلیت عرض کرده و از درگاه ایزد منان برای آن عزیز از دست رفته، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندم.

کد خبر 116195

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد