تقدیر مدیرکل بهزیستی مازندران از فعالیت دو ساله اعضای گروه جهادی شهدای بهزیستی مازندران

فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت دومین سال فعالیت گروه جهادی شهدای بهزیستی استان پیام تقدیری صادر کرد.

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحیمِ
ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم؛ در همه بخش‌ها کمر بسته بودن مانند یک جهادگر لازم است. (مقام معظم رهبری مدظله العالی)
 جهادگران سرافراز گروه جهادی شهدای بهزیستی مازندران، عرض سلام و خداقوت.
امروز عطر خوشِ خدمتِ جهادگران گروه جهادی شهدای بهزیستی مازندران در اکثر نقاط استان مازندران به مشام می‌رسد و هیچ منطقه بالادست و کمتر برخورداری در این استان وجود ندارد که از برکت این گروه‌ جهادی محروم مانده باشد.
  خدمت به محرومین و نیازمندان از بزرگ‌ترین موهبت‌های الهی است که این توفیق بزرگ در حال حاضر نصیب شما عزیزان گردیده است. 
درود خدا بر شما روسا و کارکنان ادارات بهزیستی شهرستانهای سراسر استان، مراکز غیردولتی، داوطلبین جهادی که دلسوزانه، تعهد فعالانه و بسیجی وار با مجاهدت خود طی دو سال اخیر با حضور خود در پنجشنبه های جهادی بهزیستی استان در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی به گروه هدف بهزیستی مازندران و شهروندان، افتخار آفریدید.
 نعمت بزرگ حضور در گروه‌های جهادی و نقش‌آفرینی در ارائه خدمات به ولی نعمتان بهزیستی را مغتنم بشمارید و از این فرصت بزرگ معنوی تا جایی که می‌توانید، بهره گیرید.
 اینجانب بر خود لازم می‌دانم که از تلاش صادقانه و عمل مخلصانه اعضای گروه جهادی شهدای بهزیستی مازندران و همکاری مسوولین شهرستان خصوصا فرمانداران، بخشداران، دهیاران و شورای اسلامی شهرها و روستاها صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم. دوام توفیقات همه شما خوبان را از ایزدمنان مسالت می‌نمایم.
فریبا بریمانی 
مدیرکل بهزیستی مازندران

کد خبر 116187

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد