بیش از ۱۲۰ هزار خانوار از آموزش های اورژانس اجتماعی بهره مند شده اند

حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی در نشست تخصصی و هم اندیشی با کارشناسان اورژانس اجتماعی که با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل در محل سالن همایش ش ه ی د جمهور بهزیستی استان برگزار شد از ارائه خدمات به بیش از ۱۲۰ هزار خانوار توسط اورژانس اجتماعی در سطح استان خبر داد.

مدیرکل بهزیستی استان ضمن قدردانی از مجموعه تلاش های شبانه روزی واحد اورژانس اجتماعی بهزیستی و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بویژه شهید خدمت حضرت آیت الله رئیسی گفت: جهش هایی که امروز شاهد بروز و نمود آن هسیتم همه مرهمون زحمات بی منت و صادقانه خدمتگزاران دلسوز میهن عزیزمان هست که دغدغه اصلی آنها کاهش آلام، حل و فصل مشکلات افراد و اقشار محروم و نیازمند بود.

رضایی اظهار داشت: روز اورژانس اجتماعی از جمله روز های پر خاطره و ارزشمند هست که نشان از خدمت صادقانه، خالصانه، بی ادعا و بی منت دارد و بدون لحاظ ساعات اداری کاملاً جهادگونه در خدمت مردم عزیزمان قرار گرفته است بطوریکه اثرات و نتیجه تلاش های این واحد کاملاًمشهود و ملموس می باشد.

این مسئول اضافه کرد: در سایه همت و تلاش های نیروهای مخلص و متعهد اورژانس اجتماعی امروز شاهد انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک با آموزش و پرورش استان و حضور در ۱۲۶ مدرسه و ارائه آموزش های لازم برای دانش آموزان به مانند معلمین و اولیاء آن ها هستیم که با احتساب این آموزش ها در حدود ۱۲۰ هزار خانوار از مباحث مربوط به اورژانس اجتماعی اطلاع یافته اند.

وی ادامه داد: همکاران اورژانس اجتماعی در قالب شهروند خبرنگار، یاریگر، اطلاع یاب و اطلاع رسان اهداف، برنامه ها و سیاست های سازمان در کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی هستند و با فعالیت های میدانی خود در صدد تبلیغ، آگاهسازی خانواده ها هستند.

کد خبر 116151

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد