مراسم سالگرد تاسیس اورژانس اجتماعی در بهزیستی خوزستان برگزار شد

صبح امروز به مناسبت ۸شهریور ماه "روز اورژانس اجتماعی" ،مراسمی با حضور بابک عبدالهی معاون مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری،ایزدی سرپرست دایره سرپرستی دادسرای مرکز استان ،مدیرکل،سرپرست معاونت امور اجتماعی و کارشناسان دفتر آسیبهای اجتماعی بهزیستی خوزستان و مدیر و کارشناسان اورژانس اجتماعی اهواز و خودرو سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرداری اهواز و مرکز اورژانس ۱۱۵در اداره کل بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان،مهران کریمیان مدیر کل بهزیستی استان و مسئولان  حاضر ،  ضمن تبریک این روز به کارشناسان و مددکاران اورژانس اجتماعی با اهدای گل و لوح  از زحمات  و اقدامات ایشان تقدیر کردند.

در ادامه تیم های تخصصی اورژانس اجتماعی ضمن حضور در مناطق پرتردد شهر اهواز، با توزیع بروشور و ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مددکاری با هدف آگاه سازی، اطلاع رسانی و آشنایی مردم با خدمات و فعالیت های اورژانس اجتماعی و سازمان بهزیستی مانوری به همین مناسبت برگزار کردند.

اورژانس اجتماعی با هدف کنترل و کاهش بحران های فردی، خانوادگی، اجتماعی از طریق ۴ فعالیت: مرکز مداخله در بحران، خط تلفن اورژانس اجتماعی با شماره ۱۲۳، خدمات سیار اورژانس اجتماعی و پایگاه خدمات اجتماعی، به گروه‌های هدف این برنامه، خدمات تخصصی به صورت شبانه روزی و رایگان ارائه می دهد.

کد خبر 116079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد