تجلیل از کارمند نمونه بهزیستی شهرستان چایپاره

همزمان با هفته دولت ، از کارمندان نمونه ادارات ، نهادها و ارگان های شهرستان چایپاره با حضور فرماندار ، رئیس اداره بهزیستی و اعضای شورای تأمین ، تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چایپاره ؛
سعید شکورزاده فرماندار شهرستان چایپاره در این مراسم ، در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و تبریک هفته دولت و روز کارمند اظهار داشت: وقتی کارمندی در هر پایه‌ای از تحصیلات، برای نظام اسلامی و یک نظام مردمی کار می کند که هدف آن، عبارت از گسترش عدالت و امنیّت و رفاه ، که همه‌ی اینها در اِعتلای کلمه‌ی اسلام خلاصه می شود؛ یعنی حکومت اسلامی، آن حکومتی است که هم معنویّت انسان ها را بالا می برد، هم در جوامع بشری، عدالت و امنیّت را توسعه می دهد و هم رفاه قشرهای مختلف مردم را تأمین می کند؛ کار کردن برای چنین نظامی، حائز اهمیّت است و از نظر ارزش های انسانی و اسلامی، کار برجسته‌ای است.
وی در ادامه خود و کارمندان حاضر را سفارش نمود از وقت ، امکانات ، استعدادها و توانایی‌های خود برای اعتلای نظام و دولت اسلامی استفاده و دستگاه های اداری را با عملکرد شایسته و اسلامی از اتّهامات ناروایی که دشمنان قصد در سیاه نمایی دارند ، مبرّا کنیم.
شایان ذکر هست در پایان این مراسم ، از کارمند نمونه بهزیستی شهرستان «مجید زارعان نژاد» با اهداء لوح سپاس و هدیه یادبود تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 115940

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد