پیام مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته دولت

عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته دولت و روز کارمند پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان متن کامل این پیام به این شرح است؛

بسمه تعالی

اقتدارنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، مرهون خون شهیدانی است که خالطانه دل در گرو آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت روح الله (قدس) گذاشته و شهادتنامه خدمت و عشق را با خون خویش امضا کرده اند .

دولت در جمهوری اسلامی ایران هم معنی با خدمتی است ، از جنس اخلاص ، تعهد ، خستگی ناپذیری و جهاد ، و این معنا در میان دولتهای جهان بی همتا است .

پرسنل بهزیستی سیستان و بلوچستان برخود می بالد که با تاسی از فرموده مقام معظم رهبری :" مسئولان باید به دنبال عدالت باشند. دنبال آسان کردن زندگی برای طبقات مستضعف و محروم و پابرهنه باشند؛ کسانی که در روز خطر این مملکت را نجات دادند. " دل در گرو خدمت به مستضعفان و محرومان داده اند. و هم پیمانند در این مسیر از هیچ کوشش و ازخودگذشتگی فرونگذارند .

اینجانب ضمن تسلیت حادثه غمبار 7 تیر 1360 و عروج اسوه های خدمت شهیدان رجایی و باهنر و یاران خدوم ایشان در حزب جمهوری اسلامی ، با تاکید بر لزوم شناخت راه شهیدان خدمت و ادامه این طریق مقدس ، هفته دولت را گرامی داشته ، از خداوند متعال توفیق بهره مندی ازعنایات ویژه حضرت ولی عصر ارواحنا له فداه را در پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و ادامه راه شهیدان برای خود و خانواده خدوم بهزیستی سیستان و بلوچستان خواستارم .

عباسعلی اویسی

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان

کد خبر 115784

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد