برگزاری دوره آموزشی خود مراقبتی در کامیاران

در راستای اهمیت ارتقا مهارت های کارشناسان اورژانس اجتماعی و مددکاران پیرامون خود مراقبتی، کارگاهی آموزشی با این موضوع به همت اداره بهزیستی کامیاران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان، در آخرین روز از مرداد ماه سال جاری کارگاه آموزشی یک روزه با موضوع خود مراقبتی با حضور صابر پرویزی کارشناس مسئول مداخله و اورژانس اجتماعی، وحیده باتمانی رییس بهزیستی شهرستان و با شرکت پانزده نفر از کارشناسان امور اجتماعی، اورژانس اجتماعی و مراکز مثبت زندگی با همکاری مرکز مثبت زندگی ۲۲۳۳ در سالن اجتماعات این اداره برگزار گردید.

صابر پرویزی مُدرس دوره، با اشاره به اهمیت موضوع شناخت درست از خود و دیگران خودمراقبتی را انجام رفتارها و عاداتی آگاهانه و هدفدار خواند که به فرد کمک می کند تا کیفیت بالاتری از زندگی را تجربه کند.

پرویزی ادامه داد: اگر فرد بخواهد با خود مراقبتی یک زندگی و شرایط متعادل و خوشایند را فراهم کند باید به گونه ای رفتار کند که هم به سلامت جسم و هم سلامت روح و روان خود اهمیت دهد.

در طی این کارگاه آموزشی که در محیطی صمیمی برگزار گردید نکات مورد نظر در قالب پاورپوینیت ارائه گردید و هریک از شرکت کنندگان نظرات و دیدگاه های خود در زمینه ی مذکور بیان کردند.

برگزاری دوره آموزشی خود مراقبتی در کامیاران

برگزاری دوره آموزشی خود مراقبتی در کامیاران

کد خبر 115654

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد