سروآباد| اختتامیه طرح مانا در روستای بیساران

مراسم اختتامیه طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران(مانا) در مورخه ۱۴۰۳/۰۵/۳۱ در محل کتابخانه عمومی شهید ذبیحی روستای بیساران برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور پرشور نوجوانان روستای بیساران روبرو بود،سلیمانی مدیر اداره بهزیستی شهرستان سروآباد ضمن خیرمقدم به مدعیون و نوجوانان فعال روستا و تشکر از همکاران مرکز مثبت زندگی ۱۴۵۳،سخنانی در خصوص طرح سراسری مانا بیان کرد و نتیجه تلاش و کوشش تمامی عوامل از جمله مسئولین کتابخانه عمومی روستا در راستای ارتقای سطح علمی و مهارتهای زندگی را ستودنی خواند.

در ادامه ادوایی و بهرامی، مدرسین طرح مانا،گزارشی از روند اجرای طرح ارائه دادند و با دعوت از نوجوانان موفق و بیان خروجیهای این طرح موفق در زمینه های مختلف توسط خود نوجوانان روستای بیساران مراسم ادامه یافت.

باهوی کارشناس پیشگیری بهزیستی،عثمانزاده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سروآباد و شهابی مسول کتابخانه عمومی شهید ذبیحی روستای بیساران،هرکدام به بیان سخنانی در زمینه طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران و موفقیت این طرح در روستای بیساران،پرداختند. 

در پایان مراسم پس از پذیرایی از مدعیون با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه از نوجوانان موفق روستا و مسئولین مرتبط توسط مدیر اداره بهزیستی شهرستان سروآباد تجلیل و قدردانی بعمل آمد و از چندین خانواده تحت پوشش بهزیستی سروآباد در روستای بیساران بازدید بعمل آمد.

سروآباد| اختتامیه طرح مانا در روستای بیساران

سروآباد| اختتامیه طرح مانا در روستای بیساران

سروآباد| اختتامیه طرح مانا در روستای بیساران

کد خبر 115652

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد