جلسه کمیته هماهنگی و نظارت بر قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت

جلسه کمیته فرهنگی و نظارت بر قانون حمایت از حقوق معلولان روز یکشنبه در محل سالن اجتماعات بهزیستی سنندج با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ،شهردار سنندج ،معاوت توانبخشی بهزیستی ،نماینده تشکلها ،نماینده معاونت های بهزیستی و نمایندگان ادارات برگزار شد.

در ابتدای این جلسه بهرامی معاون توانبخشی بهزیستی استان،گزارشی از وضعیت اجرای قانون و انجام تکالیف توسط دستگاههای مختلف ارائه داد.

حسین رسولی مدیرکل بهزیستی استان کردستان در این جلسه گفت: ضرورت توجه به پیشگیری از معلولیت های مختلف در جامعه، اهتمام بیشتر دستگاه های فرهنگی به ویژه صدا و سیما، فعال تر کردن جامعه خیرین و زمینه سازی برای بهره برداری از تکنولوژی هایِ در خدمت معلولان از مواردی است که باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

وی افزود: متاسفانه همواره محدودیت‌هایی به ویژه در زمینه مالی در عرصه تصمیم‌گیری و اجرای مصوبات و قوانین وجود دارد که در مسیر اتخاذ بهترین تصمیمات و اجرای بهینه آن تصمیمات مانع ایجاد می‌کنند، با این وجود همه ما نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا این محدودیت‌ها در ایفای مسئولیت‌های دولت در قبال معلولان عزیز کمترین تاثیرگذاری را داشته باشند.

در این جلسه هر یک از نمایندگان جامعه معلولین مطالب و خواسته های خود را بیان کرده و مسئولین ذیربط پاسخگوی سوالات آنها بودند.

جلسه کمیته هماهنگی و نظارت بر قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت

جلسه کمیته هماهنگی و نظارت بر قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت

کد خبر 115433

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد