کارگاه آموزشی آماده سازی شغلی توسط بهزیستی شاهین دژ

کارگاه آموزشی آماده سازی شغلی برای زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی شاهین دژ برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

با حضور قادری کارشناس اداره فنی و حرفه ای ، مددکاران مراکز مثبت زندگی و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی شاهین دژ کارگاه آموزشی آماده سازی شغلی در سالن کنفرانس بهزیستی شهرستان برگزار شد. داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : دومین کارگاه آموزشی آماده سازی شغلی ویژه زنان سرپرست خانوار به منظور ایجاد اشتغال و کارآفرینی و بازتوانی مددجویان تحت پوشش برگزار شد .

داداشیان هدف از برگزاری اینگونه دوره های آموزشی را ایجاد ضمینه اشتغال وکارآفرینی خواند و افزود: در صدد آن هستیم در ابتدا به جامعه هدف خود آموزش های مربوطه را ارائه و سپس از طرق مختلف مانند پرداخت وام، اشتغال و بازتوانی جامعه هدف را فراهم سازیم.

ایشان تصریح کرد: یکی از مهمترین دغدغه های بهزیستی فراهم کردن زمینه اشتغال پایدار برای معلولان، زنان سرپرست خانوار و معتادین بهبود یافته است.

وی افزود : تعامل و همکاری با سایر نهادها و استفاده از ظرفیت ها را مهمترین وظیفه بهزیستی در این عرصه برشمرد و ادامه داد: با پرداخت تسهیلات خوداشتغالی،مشاغل خانگی، پرداخت بیمه سهم کارفرمایی و خویش فرمایی و پرداخت جبران عدم کارایی معلولین و آموزش فنی و حرفه ای آن اداره سعی در ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان داشته ایم .

گفتنی است این دوره آموزشی با هدف آماده سازی زنان سرپرست خانوار و فرزندان آنان برای راه اندازی رشته های شغلی در قالب طرح های خود اشتغالی، کسب و کار خرد و مشاغل خانگی برگزار شد که مورد استقبال جامعه هدف قرار گرفت .

کد خبر 115347

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد