جلسه هم اندیشی فنی حرفه ای و گروه همیار بهزیستی شاهین دژ

جلسه هم اندیشی اداره فنی و حرفه ای و گروه همیار زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی شاهین دژ برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

با حضور ریاست بهزیستی شاهین دژ و نماینده و کارشناس اداره فنی و حرفه ای و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش عضو گروه همیار شهر محمودآباد جلسه هم اندیشی در خصوص اجرای برنامه های و روند رو به رشد گروه مذکور در محل سالن کنفرانس بهزیستی شاهین دژ برگزار شد.

مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : مسئله راه اندازی گروههای همیار و نظارت بر عملکرد آنها و حمایت مالی و معنوی این افراد امری بسیار حائز اهمیت است، زیرا به مرور زمان موجب اشتغال و خروج مددجویان از چرخه دریافت خدمات مستمر می شود.

وی افزود: تعداد بسیاری از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش حوزه اجتماعی دارای مدرک فنی حرفه ای بوده و یا اینکه در رشته ای خاص دارای مهارت می باشند که تشکیل گروههای همیاری چون خیاطی، آشپزخانه و... میتواند به این افراد فرصت کسب درآمد و تامین خانواده خود را می دهد.

داداشیان تصریح کرد ؛ پس از اعلام آمادگی از سوی مراکز داوطلب و بررسی شرایط آنها در خصوص اجرای طرح همکاری های لازم میان کارشناسان ستاد و مددکاران مراکز در راستای تشکیل گروههای همیار در حوزه هایی که مددجویان خواستار آن هستند انجام میشود.

قادری کارشناس و نماینده اداره فنی و حرفه ای خاطر نشان کرد ؛ فنی حرفه ای با تشکیل دوره های آموزشی و تخصصی برای زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی و در اختیار قرار دادن مدارک معتبر میتواند کمک حال مددجویان باشد .

ایشان افزود ؛ مدارک فنی و حرفه ای در تمامی ادارات شهرستان و نهادهای حمایتی قابل استفاده بوده و مددجویان بهزیستی می‌توانند در اختیار داشتن این مدرک جهت اخذ وام اشتغال به نهادهای دولتی نیز مراجعه نمایند . گفتنی است ؛ در ادامه مددجویان حاضر در جلسه سوالات مربوط به دوره های آموزشی را مطرح و کارشناسان اداره جوابگوی تمامی سوالات مطروحه شدند.

جلسه هم اندیشی فنی حرفه ای و گروه همیار بهزیستی شاهین دژ

کد خبر 115346

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد