در رسانه| تحویل بیش از ۴۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در تحویل مسکن به جامعه هدف از مرز ۵۰ هزار واحد عبور کرده‌ایم، گفت: همچنین بیش از ۴۵ هزار واحد مسکونی در مسیر فرایند آماده سازی و تکمیل قرار گرفته است که به زودی به مددجویان این سازمان تحویل داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی محمد قادری، رئیس سازمان بهزیستی کشور در حاشیه دیدار با امام جمعه زنجان در جمع خبرنگاران در محل دفتر امام جمعه به موضوع ظرفیت سازی اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: سازمان بهزیستی تلاش می‌کند با محوریت ظرفیت‌سازی اجتماعی طرح‌های مختلفی را در سطح ملی و استانی اجرا و دغدغه‌ها و آسیب‌های جامعه هدف را یکی پس از دیگری برطرف کند. رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه سازمان بهزیستی یک نهاد و یک سازه استراتژیکی است که از پیش از تولد تا دوره سالمندی ماموریت‌های متنوعی و متکثری را انجام می‌دهد، افزود: حدود ۷.۹ میلیون نفر زیر چتر حمایتی سازمان بهزیستی هستند.

وی با اشاره به اینکه در سه سال خدمت دولت شهید جمهور ۲۴۰ درصد بودجه سازمان رشد داشت، افزود: خوشبختانه در طی مدت یاد شده جهش‌های جدی در حوزه اشتغال و مسکن اتفاق افتاده است.

قادری با بیان اینکه در تحویل مسکن به جامعه هدف از مرز ۵۰ هزار واحد عبور کرده‌ایم، گفت: بیش از ۴۵ هزار واحد مسکونی در مسیر فرایند آماده سازی و تکمیل قرار گرفته است که به زودی به مددجویان این سازمان تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به حوزه اشتغال مددجویان این سازمان افزود: در حوزه اشتغال هم درصدها نشان می‌دهد که در سه سال گذشته، حداقل از ۳۲ درصد تا میانگین ۱۶۰ درصد رشد قابل توجهی داشتیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تسهیلات پرداختی در حوزه اشتغال گفت: در سه سال گذشته خوشبختانه با مجاهدت‌های همکاران و دولت سیزدهم و با همراهی مجلس شورای اسلامی از ۳ هزار میلیارد تومان در ابتدای سال ۱۴۰۰ به حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان تا پایان سال ۱۴۰۲ رسید که این نشان دهنده آن است که رشد و جهش خوبی در اعتبارات تسهیلاتی اشتغال سازمان بهزیستی اتفاق افتاده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در ۱۷ اردیبهشت سال جاری آزمون اختصاصی افراد دارای معلولیت در سراسر کشور برگزار شد که نتایج آن طی هفته ‌های گذشته اعلام و در مرحله گزینش قرار گرفته‌اند، افزود: از سه شرکت کننده یک نفر در ۴۶ دستگاه اجرایی متقاضی نیرو جذب می‌شود.

کد خبر 115165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد