نزدیک به ۴۴ هزار نفر در رویداد ظرفیت سازی جتماعی با رئیس سازمان بهزیستی دیدار کردند

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در برنامه حل مساله و رویداد ظرفیت سازی اجتماعی در فاز دوم ۵۰۰ محله کشور( هر شهرستان یک محله ) نزدیک به ۴۴ هزار نفر دیدار صورت گرفته  و ما در امتداد تلاش های صورت گرفته انجام وظیفه کردیم.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان علی محمد قادی در جلسه ی شورای معاونین بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه فضای دیوان اداری و پاسخگویی به جامع هدف در بهزیستی استان زنجان رشد بسیار داشته است، اظهار کرد: در انتخاب مدیران نیز حساسیت ویژه ای داشته ایم.
وی با اشاره به اینکه بهزیستی استان زنجان از نظر پرسنلی و جامعه هدف حال خوبی دارد و این امر جای شکر دارد، افزود: در کل کشور بیش از ۱۸ هزار پرسنل مشغول به خدمت رسانی به جامعه هدف هستند و مجوز استخدام نزدیک به ۲ هزار نفر نیز گرفته شده است.
قادری به برگزاری اولین آزمون تخصصی تسهیلگری اشتغال در چند روز گذشته باهدف تسهیل فرایند دریافت تسهیلات اشتغال و معرفی مددجویان به کارگاههای متقاضی اشاره کرد و افزود: ۵۰۰ نفر متقاضی در این آزمون شرکت کردند که بعد از گذراندن مراحل مصاحبه و جذب از طریق مراکز مددکاری مثبت زندگی مشغول به ارائه خدمات، اماده سازی شغلی و پشتیبانی شغلی خواهند شد.
رییس سازمان بهزیستی کشور کاهش پشت نوبتی مستمری، برگزاری اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت، جذب سه درصدی سهمیه آزمون های فراگیر و برنامه برای جذب ۴هزار و ۳۰۰ نفر در ۴۶ دستگاه اجرایی سراسر کشور، کسب رتبه برتردر موضوع «تسهیل و ایجاد اشتغال» در هجدهمین جشنواره شهید رجایی، پرداخت شهریه دانشجویان و کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان و... را از جمله توفیقات دیگر سازمان بهزیستی اعلام کرد.

کد خبر 115154

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد