نشست تشکل های بهزیستی گیلان با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد

صبح روز بیست و چهارم مرداد ماه؛ نشست تشکل های بهزیستی گیلان با ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان با حضور آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان، محمدمهدی صدیقی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و هیئت همراه، معاونین بهزیستی و جمعی از نمایندگان تشکل های بهزیستی گیلان در سالن اجتماعات دکتر خزائلی اداره کل بهزیستی گیلان برگزار شد.

به گزارش وابط عمومی بهزیستی گیلان در این نشست محمدمهدی صدیقی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ضمن قدردانی از خدمت رسانی صادقانه کارکنان بهزیستی و نمایندگان تشکل های تحت نظارت به جامعه هدف بهزیستی؛ اظهار داشت: حضور فراگیر تشکل ها و انجمن های مردمی همواره گره گشای مشکلات مردم است و تلاش های خدمتگزاران در تشکل های مردمی هموار قابل تحسین و تقدیر است.

وی در ادامه ، نفس حضور مشارکتهای مردمی در دامن نظام حاکمیتی را ارزشمند دانست و گفت: مشارکت های مردمی در دنیای کنونی به عنوان قوه چهارم نامیده می شود و شایسته است حضور پرتلاش تشکل های مردمی همواره مورد توجه مسئولین امر قرار بگیرد.

صدیقی با بیان اینکه انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر همواره با حضور مردم رقم خواهد خورد، اضافه کرد: مردم ما در حوادث گوناگون و وقایع اخیر بارها ثابت کرده اند که توطئه های دشمنان در این کشور جایی نخواهد داشت و مسائل غیر اخلاقی توسط خود مردم نقض خواهد شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خاطر نشان کرد: تشکل های مردمی با همکاری و همیاری مردم همواره پیشگام ترویج موضوعات فرهنگی بوده اند و بنا بر رسالت این انجمن ها، در نظر گرفتن فرهنگ عفاف و حجاب بعنوان شاه بیت اهداف امربه معروف و نهی از منکر گسترش می یابد تا در سایه فرهنگ اسلامی شاهد کاهش ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی باشیم.

گفتنی است در پایان این نشست از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، جمعی از نمایندگان تشکل های مردمی تحت نظارت بهزیستی گیلان به پاس تعامل و همیاری با اهدا لوح سپاس، مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد خبر 115153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد