رویکرد حل مساله و ظرفیت سازی اجتماعی بهزیستی در محلات زنجان برگزار می شود

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از برگزاری میز خدمت و دیدار چهره به چهره با رویکرد حل مساله و ظرفیت سازی اجتماعی با جامعه هدف همزمان با سفر معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در این استان خبر داد و گفت: برنامه نشست صمیمی در فاز دوم ۵۰۰ محله کشور( هر شهرستان یک محله ) در شهرستان های استان زنجان برگزار و مطالبات و درخواست های مراجعان و گروه هدف بررسی و پاسخ داده خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح اله خدابنده لو عنوان کرد: این طرح با حضور دستگاه‌های مختلف به منظور گره‌گشایی از جامعه هدف بهزیستی برگزار شده است تا مشکلات جامعه هدف این سازمان از جمله بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت و دیگر مددجویان تحت پوشش برطرف شود.
وی با بیان اینکه هماهنگی های لازم با مددجویان از طریق فراخوان عمومی و مددکاران مراکز دولتی و مراکز مثبت زندگی صورت گرفته است، تصریح کرد: امیدواریم طبق برنامه ریزی های انجام شده خدمات در خور شان به جامعه هدف ارائه دهیم.
خدابنده لو خاطر نشان کرد : در حال حاضر بیش از ۳۰ هزار خانوار در سطح استان تحت پوشش بهزیستی هستند و اگر فردی در سازمان بهزیستی دارای پرونده نباشد می تواند با مراجعه حضوری به میز خدمت بهزیستی شهرستان درخواست تشکیل پرونده بدهد و روند قانونی و فرایند کمسیون پزشکی را طی نماید.
مدیرکل بهزیستی دیدار با نماینده ی ولی فقیه و امام جمعه زنجان، دیدار با معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان ، گلباران مزار شهدا، و مزار فرزند بهزیستی ( شهید بقاء ثمین تاب)، استقرار میز خدمت در تمامی شهرستان های زنجان و برقراری ارتباط با سایر مددجویان از طریق ویدئو کنفرانس، ارائه خدمات رایگان مشاوره حقوقی، استقرار تیم خدمات سیار اورژانس اجتماعی ۱۲۳  و مشاوران ۱۴۸۰ بهزیستی جهت ارجاع و راهنمائی مراجعین از جمله برنامه های این سفر عنوان کرد.

کد خبر 115135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد