آیین رونمایی از کتاب آقای شوفر برگزار شد

کتاب (آقای شوفر) «خاطرات سید علی اکبر دهقان بنادکی از همکاران بازنشسته بهزیستی استان یزد» به قلم مصطفی زمانی فر نویسنده یزدی، در 123 صفحه توسط نشر خط شکنان (وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد) روانه بازار کتاب شد.

این کتاب در سه فصل، شامل خاطرات یکی از جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع می باشد که در طول سال های جنگ ایران و عراق، به عنوان یک راننده انجام وظیفه کرده است. کتاب آقای شوفر به عنوان یکی از اولین کتاب ها در زمینه نقش رانندگان در دفاع مقدس مطرح می باشد که در استان یزد و در کل کشور در این زمینه پیشتاز است.
تلاش مصطفی زمانی فر نویسنده یزدی بر این بوده است تا با نثری ساده و روان و یک روایت یکدست، بر جذابیت کتاب بیفزاید.
در بخشی از متن کتاب آقای شوفر می خوانیم:«بسم الله گفتم؛ پشت فرمان نشستم و استارت زدم. به دو بسیجی همراهم گفتم که فقط دعا کنید. با دنده ی سنگین در سربالایی جاده گاز دادم. خیلی زود آمپر آب بالا آمد. از بس ذهنم مشغول بود، یادم رفت که رادیاتور ته ندارد. در وسط شیاری که از آن می گذشتیم و جایی که دو طرف جاده بلندتر بود، ایستادم تا سر رادیاتور آب بریزم. پیاده شدم و یک ظرف بیست لیتری آب همراهم بردم. روی سپر ماشین ایستادم. کاپوت را بالا زدم و در رادیاتور را باز کردم. یک لحظه یادم آمد که آب ریختن توی رادیاتور سوراخ بی فایده است. اعصابم به هم ریخت. همزمان یک گلوله آمد و به کوه خورد. سنگ و خاک زیادی از آن بالا ریزش کرد و توی جاده ریخت...»
گفتی است؛ این مراسم با حضوررضا ابهت؛ مدیرکل بهزیستی استان یزد، سرهنگ حرزاده؛ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد و مسئولین استانی در محل سالن همایش رسول اکرم (ص) بهزیستی استان یزد برگزار گردید.

کد خبر 115121

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد