ورامین | برگزاری نخستین نمایشگاه مجسمه های چوبی هنرمند ناشنوا

نخستین نمایشگاه آثار مجسمه های چوبی با عنوان" اسب های اسطوره ایی" آثار هنرمند ناشنوای ورامینی در گالری استاد وزیری فرهنگسرای رازی ورامین برپا شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این نمایشگاه در راستای معرفی توانمندی‌های افراد دارای معلولیت با همکاری و حضور  هنرمندان و روسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرکت تعاونی فرش شهید بهشتی، اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره صمت از آثار صنایع دستی امیر کنگرلو  هنرمند ناشنوا جامعه هدف بهزیستی در گالری استاد وزیری فرهنگسرای رازی ورامین برای مدت ۳ روز  و به منظور  بازدید علاقه‌مندان دایر شد.

 احسان ثامنی راد رئیس بهزیستی شهرستان ورامین  ضمن حضور در آیین افتتاحیه نمایشگاه مجسمه های چوبی گفت : در این نمایشگاه ۳ روزه، تعدادی از آثار مجسمه های چوبی با تلفیق گلیم های سنتی و نقش مایه های باستانی این هنرمند ناشنوا " امیر کنگرلو " با موضوعات اسب های اسطوره ایی، انسان بالدار و ... به نمایش در آمده است.

ثامنی راد  اظهار کرد: این نمایشگاه  برای پویایی و حمایت از معلولان افتتاح شده تا همگان بدانند باید به توانایی های معلولان دقت و توجه شود و ایشان اگر در زمینه ای ناتوانند چه بسا در سایر زمینه ها استعدادهای درخشانی داشته باشند و نمونه آن را در آثار ایشان می توان دید.

ثامنی راد، در پایان اظهار داشت: برگزاری هرچه بیشتر نمایشگاه‌ های آثار افراد دارای معلولیت می‌تواند سبب اشتغال بیشتر و پویایی این قشر شود.

کد خبر 115106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد