تجلیل از آزادگان در اداره بهزیستی شهرستان شاهین دژ

بمناسبت ۲۶ مرداد و فرا رسیدن ورود آزادگان به میهن اسلامی ایران از بازنشسته آزاده اداره بهزیستی شاهین دژ تجلیل بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

با حضور ریاست اداره بهزیستی شاهین دژ و کارکنان اداره از آزاده بازنشسته بهزیستی شهرستان عباس قنبری بمناسبت فرا رسیدن ۲۶ مرداد ماه ورود آزادگان به میهن اسلامی ایران تجلیل شد .
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ ضمن تبریک ورود آزادگان به میهن گفت : بنا به فرموده مقام معظم رهبری آزادگان، بهترین سربازان انقلابند. آزادگان، آزموده‌ترین فرزندان این ملتند. آزادگان، شایسته‌ترین افراد برای دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامیند.
وی افزود ؛ اگر دشمنی در مقابل انقلاب یا در مقابل نظام جمهوری اسلامی قد عَلَم کند، اول کسی که باید مشت بر سینه او بزند، آزاده است؛ چون آزاده بیشتر از همه، برای حفظ این نظام رنج کشیده است.
داداشیان تصریح کرد ؛ آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند. آنها از شکنجه های مزدوران بعث هراسی به خود راه ندادند.
ایشان اظهار داشت ؛ آزادگان به محض ورود، بر خاک وطن بوسه زدند؛ سرزمینی که قدم به قدم آن با خون بهترین فرزندان این ملت تطهیر شده بود. آنها توانستند در سال های زجر و شکنجه و درد و بیماری جسمی، روح و روان خود را حفظ کنن تا در بازگشت به میهن، در صحنه های مختلف اجتماعی، سرمشق و نمونه ای برای همگان باشند.
گفتنی است در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از طرف اداره بهزیستی شاهین دژ از بازنشسته آزاده عباس قنبری تجلیل بعمل آمد.

تجلیل از آزادگان در اداره بهزیستی شهرستان شاهین دژ

کد خبر 115092

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد