پیام مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی

فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی استان مازندران با صدور پیامی، روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی را به گردانندگان موسسات تحت نظارت، خیران و فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام به شرح ذیل است؛ 

بسمه تعالی 

تحقق پیشرفت و توسعه همه جانبه کشورها مستلزم بهره گیری از استعداد، توان و حضور فعالانه و مطالبه گری مردم و مشارکت آنها در ارتقا و تکامل بیشتر جامعه است .

موسسات و تشکل‌های مردمی، نظام پنهان ارتقای فرهنگ، مدنیت و نبوغ جامعه هستند و از مشارکت های مردمی در بهزیستی به عنوان بازوان اصلی نیل به اهداف سازمانی یاد می شود که در زمینه‌های مختلف از جمله تامین کمک معیشت، مسکن، اشتغال، ارائه خدمات فرهنگی تحصیلی، لوازم ضروری، جهیزیه نوعروسان و غیره اهتمام دارند و این امر اهمیت حضور و عملکرد تشکل های اجتماعی بویژه نقش تاثیرگذار و پررنگ خیرین عزیز و نیک‌اندیش در کنار سازمان بهزیستی و حمایت از جامعه هدف این سازمان را بیش از پیش نمایان کرده است.

گرامیداشت روز تشکل‌های مردم نهاد فرصتی است برای پاسداشت و قدرشناسی از نقش آفرینی تشکل ها و فعالین اجتماعی که با درکی صحیح و شوری نشأت گرفته از شعور اجتماعی با اثرگزاری فراوان در جهت کاهش آلام و کنترل و پیشگیری از معضلات اجتماعی تلاش می کنند .

اینجانب ضمن گرامیداشت ۲۲ مرداد ماه ، روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی، این روز را به همه فعالان این عرصه و خیرین بزرگوار که با اندیشه نیک و قلبی پرمهر یاریگر جامعه هدف بهزیستی مازندران هستند تبریک عرض نموده ، بهروزی و سعادت این عزیزان را از خدای سبحان مسالت می نمایم.

فریبا بریمانی

مدیرکل بهزیستی مازندران

کد خبر 114899

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد