ساوجبلاغ | برگزاری جلسه شورای سالمندان شهرستان ساوجبلاغ

شورای سالمندان شهرستان ساوجبلاغ به ریاست فرمانداری ساوجبلاغ و دبیری بهزیستی روز شنبه سیزدهم مردادماه در محل سالن اجتماعات اداره بهزیستی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی استان البرز؛در این جلسه که با حضور "سجاد انعامی" مشاور فرماندار درامور جوانان و کارشناس مسئول حوزه معاونت سیاسی انتظامی واجتماعی فرمانداری به عنوان رئیس شوراء، "انسیه علیزاده" رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ و رؤسای ادارات عضو شورای سالمندان شهرستان برگزار شد.

رئیس بهزیستی ساوجبلاغ و دبیر شورا درابتدای جلسه با درود به روان پاک شهیدان، شهادت دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، شهید محور مقاومت را تسلیت گفت وضمن محکوم نمودن عمل ننگین اسراییل غاصب برای تمام سربازان جبهه مقاومت آرزوی سلامتی وپیروزی کرد،علیزاده در ادامه ضمن خوش آمد گویی به مهدویت از زحمات اعضاء شوراء در سال گذشته تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه سجاد انعامی ،ضمن تببین وظایف شورای سالمندان در خصوص طرح ها و برنامه ها اولویت های عملکرد این شورا در سالجاری پرداخت ،وی همچنین براستفاده حداکثری از ظرفیتهای شهرستان در جهت بهبود عملکرد شورای سالمندان شهرستان تأکید نمود.

لازم به ذکر است که نرخ رشد جمعیت سالمندی در کشور ۹/۳ در صدبوده که در استان البرز وشهرستان ساوجبلاغ این رقم از میانگین کشوری پایینتر بوده و۷/۵درصد میباشد که از این لحاظ جزء استان ها وشهرستان های جوان در کشور میباشیم.

شهرستان ساوجبلاغ حدود ۲۰ هزار نفر سالمند دارد در ادامه  بر ضرورت همکاری همه اعضاء در اجرای مصوبات تاکیدشد وهر یک از ایشان به ارائه گزارش ازبرنامه ها وارایه نظرات  خود پرداختند.

کد خبر 114468

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد