برگزاری نشست کمیته ارتقاء بهره وری اداره کل بهزیستی استان بوشهر

نشست کمیته آموزشی ارتقاء بهره وری با حضور دکتر عزیزنژاد مدیر کل، معاونین و اعضاء کمیته بهره وری بهزیستی استان بوشهر در دفتر مدیریت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این نشست دکتر عزیزنژاد مدیر کل بهزیستی استان ، اصلاح فرایندها و به روز بودن اطلاعات در راستای دستیابی به ارتقاء بهره وری در بهزیستی استان را بسیار ضروری دانست.

برگزاری نشست کمیته ارتقاء بهره وری اداره کل بهزیستی استان بوشهر

عزیزنژاد بهره وری را از مباحث اولویت دار دستگاه های اجرایی در کشور دانست و افزود: ۳۰ درصد حاصل اقتصادی کشور ماحصل بهره وری است زیرا در این راستا نگاه به بهره وری آورده های خوبی را خواهد داشت و این رویه موجب رشد و شکوفایی در سطح کشور خواهد شد.

شهرام چشم آلوس رییس اداره فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی بهزیستی استان نیز در این نشست اشتغال و توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی را از اولویت های این سازمان  دانست و گفت: با آموزشهایی که در بین کارکنان در خصوص بهره وری صورت خواهد گرفت فرهنگ سازی و استفاده بهینه از این موضوع را مد نظر خواهیم داد.

برگزاری نشست کمیته ارتقاء بهره وری اداره کل بهزیستی استان بوشهر

همچنین محمد صفدران مدرس این نشست آموزشی در خصوص نظام نامه چرخه محوریت، اثر بخشی از منابع و عوامل تولید شامل سرمایه انسانی، فیزیکی، ناملموس، رویکرد سیستمی، تحلیل پاسخ سیستم، مدل مفهومی بهره وری مبتنی بر سیاست های کلی برنامه هفتم، تحول آفرین در دولت سیزدهم با رویکرد آسیب شناسی و .... توضیحاتی را ارائه داد.

کد خبر 114441

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد