دومین میز ارتباط مردمی بهزیستی در مرکز استان خراسان جنوبی برگزار شد

همزمان با حضور معاون وزیر ورئیس سازمان بهزیستی کشور در استان، دومین میز ارتباط مردمی بهزیستی در مرکز استان خراسان جنوبی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی،امروز ودر راستای رویداد بزرگ ظرفیت سازی اجتماعی و و فاز دوم نشست صمیمی رئیس بهزیستی کشور در محلات کم برخوردار،دومین میز ارتباط مردمی بهزیستی مرکز استان طی روز جاری برگزار شد.

دکتر زال مدیر بهزیستی شهرستان بیرجند در این خصوص گفت : حسب تاکید مدیرکل بهزیستی استان برای برپایی میز ارتباط مردمی در شهرستان‌ها همزمان با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور در استان برپایی گسترده این میز برای بیرجند در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود : این برنامه که در حال برگزاری است دومین میز ارتباط مردمی بهزیستی مرکز استان است که در حسینیه حاجی آباد بیرجند در حال برگزاری است.

وی ضمن تشکر از فرماندار مرکز استان بابت حضور تمام وقت وپاسخگویی در برنامه حاجی آباد گفت: شکر خدا این میز ارتباط مردمی با حضور جمع کثیری از جامعه هدف برگزار شد و از آنجایی که نمایندگان تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان در آن حضور داشتند بیشتر درخواستها در مسیر حل مشکل قرار گرفت.

کد خبر 114408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد