عنوان مجاهد برای کارکنان زحمتکش بهزیستی صدق می کند

نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی گفت:کارکنان بهزیستی به جهت زحمات شبانه روزی و خدمات رسانی خالصانه عنوان مجاهد برایشان صدق می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛حجة الاسلام و المسلمین دکتر فلاح تفتی بمناسبت تبریک و گرامیداشت هفته بهزیستی، با حضور در ستاد اداره کل با "وجیهه محمدی فلاح"مدیرکل و معاونین وی دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این نشست مدیرکل بهزیستی البرز ضمن عرض تسلیت شهادت سردار شهید اسماعیل هنیه،گزارشی مختصر از اقدامات شاخص بهزیستی استان البرز طی ۳ سال گذشته را ارائه کرد.

در ادامه نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری از اقدامات و خدمات انجام گرفته توسط مجموعه بهزیستی استان تشکر کرد و بر دغدغه مندی مدیرکل و کارکنان بهزیستی، برای خدمت صادقانه به افراد دارای معلولیت و محرومان تأکید کرد.

وی در ادامه سخنان خود ضمن تأکید بر حفظ کرامت افراد تحت پوشش و جامعه هدف تصریح کرد:کارکنان بهزیستی،شاکر خداوند باشند زیرا توفیق خدمت به بندگانی خاص نصیب آنان شده پس سعی کنند تا عمل آنان به قصد قربت و مطابق با رضای پروردگار باشد.

حجة الاسلام و المسلمین "دکتر فلاح تفتی" ضمن عرض خداقوت و تقدیر از زحمات خالصانه کارکنان بهزیستی در پایان اظهار داشت:فرصتی که خداوند به شما اعطاء فرموده،آنرا غنیمت شمرده و در هر سمت و جایگاهی که هستید تمام سعی و تلاش خود را معطوف به خدمت بندگان خداوند کنید.

کد خبر 114365

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد