آگهی  خرید خدمات  مرکز ماده  16 در شهرستان شیروان

آگهی خرید خدمات مرکز ماده 16 در شهرستان شیروان (1403/05/13)

آگهی  خرید خدمات  مرکز ماده  16 در شهرستان شیروان

 

شرایط برون سپاری مدیریت مرکز مجاز نگهداری، درمان وکاهش آسیب معتادان متجاهر موضوع ماده 16  در شهرستان شیروان

1- مدت زمان انعقاد قرارداد/ تفاهم نامه با مجری از تاریخ 1403/06/01 الی 1404/06/01 می­باشد.

2- کلیه اشخاص حقیقی و مؤسسات حقوقی که در اساسنامه آنها به اهداف درمان و کاهش آسیب اعتیاد اشاره شده است، می­توانند در فراخون شرکت نمایند.(اشخاص حقیقی و حقوقی که از محل کمیسیون ماده 26 بهزیستی استان مجوز فعالیت در زمینه فوق را دارا باشند ،در اولویت انتخاب قرار دارند.)

3- پیمانکار ملزم به رعایت قانون منع مداخله کارکنان دولت مصوب سال 1337 و بخشنامه تعارض منافع می­باشد. ضمناً در هر مرحله، خلاف این موضوع اثبات گردد، علاوه بر ضبط تضامین و وثائق، پیمانکار موظف به جبران خسارات وارده به تشخیص ناظر حسن اجرای قرارداد/ تفاهم نامه، خواهد بود.

4- اولویت در انتخاب مؤسسه برنده در مرحله اول داشتن صلاحیت علمی و عملی برای مدیریت مرکز، حسن شهرت و حسن سابقه می­باشد. برنده بایستی توان مالی پرداخت حداقل 6 ماه حقوق نیروهای بکارگیری شده ، سه ماه بیمه و هزینه­های جاری مرکز را داشته باشد (با عنایت به اینکه ممکن است اعتبارات با تأخیر ابلاغ گردد).

5- توان ارائه مدارک و شواهد متقاعد کننده دال بر برخورداری از تجربه علمی و اجرایی در زمینه هدف.

6- در اختیار داشتن تیم اجرایی با تجربه در زمینه موضوع برنامه.

7- داشتن کد اقتصادی، شناسه ملی، سابقه مالیات و سابقه تأمین اجتماعی.(برای موسسه)

8- تمام هزینه­های مدیریت مرکز اعم از هزینه­های جاری) هزینه بکارگیری پرسنل مجرب شامل پزشک عمومی دارای مجوز MMT بعنوان مسوول فنی ، روانپزشک ، پرستار در سه شیفت بصورت شبانه روزی، روانشناس و دو نفر مددکار و حداقل دو نفر نیروی خدمات ، مدیر داخلی و انباردار، هزینه­های جاری آب و برق و گاز، هزینه خوراک و لباس متحدالشکل بیماران در مرکز ، هزینه دارو و درمان بیماران مرکز ، تعمیرات جزئی تا سقف پنج میلیون تومان و سایر موارد مندرج در دستورالعمل مربوطه)، بر عهده پیمانکار می­باشد.

9- حداکثر ظرفیت مرکز 100  نفر بوده ( با توجه به مکان مورد نظر ظرفیت پذیرش با هماهنگی بهزیستی متغییر خواهد بود ) و هزینه نگهداری براساس نفر روز، مطابق آخرین تعرفه ابلاغی ( سال 1402 ) سازمان بهزیستی کشور،  580000  ریال  (پنجاه و هشت هزار تومان ) می­باشد و در صورت ابلاغ تعرفه  جدید در سال 1403 هزینه نفرروز با تعرفه و قیمت روز محاسبه می گردد .

10- پرداخت بیمه، مالیات و تمامی کسورات قانونی مربوط به قرارداد یا تفاهم نامه بر عهده پیمانکار می­باشد.(در صورت شمول)

11- پرداخت حقوق و مزایای نیروی انسانی شاغل در مرکز بعهده پیمانکار بوده و بهزیستی هیچگونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.

12- برنده موظف است حداکثر تا 24 ساعت پس از ابلاغ بهزیستی به وی، با سپردن تضمین اجرای تعهدات قیمت پیشنهادی خود، به انعقاد قرارداد/ تفاهم نامه مبادرت نماید، در غیر این صورت تضمین شرکت او در فراخوان بدون هیچ تشریفات قضائی به نفع اداره کل بهزیستی ضبط می­شود. برنده در این خصوص حق هیچ­گونه اعتراضی ندارد و پیشنهاد دهنده دوم به عنوان برنده اعلام خواهد شد.

در همین راستا بررسی تخصصی و تایید صلاحیت حرفه ای اشخاص در صورت لزوم از طریق کمیته ماده 16  استان انجام خواهد شد.

13- ملاک انتخاب پیمانکار برای اجرای موضوع تفاهم­نامه/ قرارداد و برنده استعلام با در نظر گرفتن حسن سابقه، توان مالی و تأیید کمیته هماهنگی مرکز ماده 16 استان و در صورت لزوم مصاحبه با اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی و  بررسی توان علمی و عملی و سوابق افراد معرفی شده و تیم تخصصی پیمانکار برای مدیریت مرکز مشخص خواهد شد.

14-پیمانکار ملزم به تجهیز سالن غذاخوری (سلف سرویس ) مرکز به تعداد 100 نفر (میز و صندلی ) و نیز یک دستگاه خودروی سواری مناسب جهت اعزام مددجویان به دادسرا ،کلانتری ، بیمارستان و ... حسب دستور مقام محترم قضایی می باشد.

15- ساختمان مرکز بصورت امانی در اختیار پیمانکار قرار می گیرد و ید پیمانکار ید امانی است ولیکن پرداخت قبوض آب و برق و گاز و ... در طول مدت قرارداد بر عهده پیمانکار می باشد.

16- کلیه خسارات وارده به اموال منقول و غیرمنقول مرکز بعهده پیمانکار بوده و پیمانکار ملزم به جبران خسارات وارده می باشد.

17- پیمانکار ملزم است تمام پرسنل و مددجویان مرکز را  در طی مدت قرارداد بیمه مسوولیت و بیمه بی نام نماید.

18- پیمانکار موظف است ظرف مهلت یک هفته پس از انعقاد قرارداد نسبت به ارائه مدارک و دریافت مجوز از کمیسیون ماده 26 استانی بهزیستی جهت مسوول فنی و سایر افراد ، (مطابق ضوابط ماده 26 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ) اقدام نماید.

19-پزشک معرفی شده برای مسئول فنی الزاما بایستی دارای گواهی و مجوز mmt  بوده و با توجه به صدور پروانه مسئول فنی مرکز برای شیفت صبح ( 8 صبح لغایت 12 ظهر) بایستی اولا باستناد قانون منع مداخله ،کارمند دولت نبوده و دوما در نوبت شیفت صبح در هیچ یک از مراکز (کلینیک ها و کمپ ها و ...) پروانه مسئول فنی برای ایشان صادر نگردیده باشد.

متقاضیان تا روز پنجشنبه مورخ 1403/05/18 ، می توانند درخواست خود را به دفتر اعتیاد حوزه معاونت پیشگیری (آقای غفاری) ارائه نمایند.در صورت هرگونه ابهام ، ادارات بهزیستی شهرستان و یا معاونت پیشگیری بهزیستی استان پاسخگو هستند.

 

 

 

 

کد خبر 114334

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد