اشتهارد | انعقاد تفاهمنامه همکاری بهزیستی با نیروی انتظامی شهرستان اشتهارد

روز پنجشنبه یازدهم مردادماه "بهروز افشاری" رئیس اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد با "سرهنگ عزیزی" فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ در این دیدار سرهنگ عزیزی ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و محکوم کردن این جنایت رژیم منحوس صهیونیستی، هفته بهزیستی را به کارکنان بهزیستی شهرستان تبریک گفته و از تلاش‌های صادقانه ایشان تقدیر نموده و آمادگی اداره متبوع خود را برای همکاری بیشتر در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهزیستی اعلام کرد.

در ادامه رئیس بهزیستی اشتهارد نیز ضمن تسلیت شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش و همچنین تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، با تقدیر از همکاری مجموعه سبزجامگان نیروی انتظامی در جهت ساماندهی آسیب‌های اجتماعی و به ویژه کودکان کار و خیابان از زحمات ایشان تقدیر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به صنعتی بودن شهرستان اشتهارد و مهاجرت پذیر بودن آن و تنوع فرهنگی،لزوم توجه بیشتر به آسیب‌های اجتماعی آن را با همکاری دستگاه های حاکمیتی و نهادهای فرهنگی تبیین نمود.

در پایان این دیدار تفاهمنامه همکاری در راستای ساماندهی معتادان متجاهر،همکاری در خصوص کمپ های ماده ۱۶ و آموزش پیشگیری از اعتیاد به امضاء طرفین رسید.

کد خبر 114300

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد