پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی مازندران در پی شهادت اسماعیل هنیه 

مدیرکل بهزیستی مازندران در پی شهادت مجاهد بزرگ آقای اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس پیام تسلیت صادر کرد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربهم یرزقون

 ترور ناجوانمردانه‌ دکتر اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس، برگ‌ ننگین دیگری‌ را بر تاریخ‌ مملو از ظلم‌ و تزویر جنایتکاران صهیونیستی افزود.

شهیداسماعیل هنیه با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مجاهدت‌های مداوم در راه آرمان‌های فلسطین، جلوه‌ای کم‌نظیر از پایداری را به جهانیان نشان داد و همواره الهام‌بخش بسیاری از آزادی‌خواهان جهان بود که در این راه، ارزشمندترین دارایی خود را تقدیم کرد.

بی‌شک، با شهادت ایشان راه مقاومت استوارتر و پرصلابت‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت و خون پاکش، عزم و اراده‌ مردمان آزاداندیش را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بهزیستی مازندران ضمن محکومیت ترور مجاهد نستوه جبهه مقاومت اسلامی، شهادت بزرگ مرد میدان مقاومت قدس را به محضر مبارک امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و همه آزادگان جهان بویژه مردم شریف ایران اسلامی و ملت مظلوم فلسطین، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

ان شاءالله به لطف حضرت حق، صبح پیروزی نزدیک است و ندای رسای مقاومت برای آزادسازی فلسطین، عالم گیر و نام بلند شهید هنیه، در صحن مسجد الاقصی طنین انداز خواهد شد.

فریبا بریمانی 

مدیرکل بهزیستی مازندران

کد خبر 114258

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد