دیدار و نشست مشترک پژوهشگر توانخواه گیلانی با مدیرکل بهزیستی گیلان

صبح روز دهم مرداد ماه؛ دکتر عماد مطالبی توانخواه موفق و نخبه گیلانی (صاحب عنوان برتر تحقیقات علمی در عرصه های ملی و بین المللی) طی حضور در اداره کل بهزیستی گیلان با آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان گیلان؛ آریا طوفانی در این نشست به توانمندی های گوناگون توانخواهان در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: توانخواهان موفق و نخبه بارها بر شعار "معلولیت محدودیت نیست" صحه گذاشتند و ثابت کردند که معلولیت مانعی برای شکوفایی استعدادها نیست.

وی با بیان اینکه شرایط جسمی افراد، تعیین کننده جایگاه آنان در اجتماع نیست، اظهار داشت:  افکار سازنده و اثرگذار هر فرد موجب  پیشرفت و ترقی او خواهد بود و هر جامعه ای که  افراد توانگر و موفق را دریابد مطمئنا در مسیر پیشرفت حرکت خواهد کرد.

مدیرکل بهزیستی گیلان در پایان ؛ موفقیت توانخواهان بهزیستی را مایه افتخار سازمان دانست و " دکتر عماد مطالبی " را نمونه ای بارز از تلاش های جامعه معلولین برای رسیدن به موفقیت دانست و از وی بابت ارتقای توانمندی و کسب عناوین برتر علمی در عرصه های ملی و بین المللی قدردانی به عمل آورد.

دکتر عماد مطالبی ، رتبه اولین مقاله برگزیده علمی پژوهشی مبتنی بر دانش‌های سنتی و بومی با تاکید بر سواد محیط زیستی را در دانشگاه شهرکرد از آن خود کرد.

شایان ذکر این پژوهشگر توانخواه؛ پیش از این در سه دوره عنوان پژوهشگر نمونه شهرستان رشت را  نیز به دست آورده و طرح هایی چون پاحر، بوگمپ و رها در حوزه های مختلف گردشگری، محیط زیستی و مدیریت شهری از دیگر آثار علمی وی را می‌توان نام برد.

وی همچنین به عنوان یکی از طراح های برتر برای تالاب میقان و ارائه مقاله راهبردی زیست پذیری شهر اراک بارویکرد تنوع زیستی و گردشگری پایدار ؛ حائز رتبه سوم در همایش ملی اراک شد.


 

کد خبر 114242

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد