در رسانه | اقدامات اداره بهزیستی شهرستان بندرخمیر

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خمیر با تبریک هفته بهزیستی و با اشاره به جامعه هدف این اداره اظهار کرد: مشارکت خیرین و مردم بسیار اهمیت دارد که در شهرستان خمیر بیش از ۲۴میلیارد ریال جذب مشارکت‌های مردمی داشتیم.

ایسنا/هرمزگان ، عزیز براندیش رئیس اداره بهزیستی شهرستان خمیر، امروز یکشنبه ۳۱تیر، با تأکید بر خدمات دهی به خانواده‌های معلول تحت پوشش گفت: کمک‌های توانبخشی، بهداشتی، کمک هزینه منزل، خودرو، درمانی، هزینه تحصیلی و حق پرستاری آسیب دیدگان نخاعی با مبلغی بیش از ۷میلیارد ریال انجام شده است.

براندیش با مهم شمردن خدمات پیشگیرانه در سازمان افزود؛طرحهای پیشگیری از تنبلی چشم ،غربالگری شنوایی نوزادان و کودکان پیش از دبستان، مشاوره سلامت روان، آموزش پیشگیری از اعتیاد، پروژه کاهش خشونت به صورت مرتب و بابرنامه‌ریزی در شهرستان درحال انجام می باشد.

رئیس بهزیستی شهرستان تأکید کرد:  برنامه اصلی ما که آن را دنبال خواهیم کرد رعایت فصل دوم قانون حمایت از معلولین که شامل ۶ ماده در خصوص رعایت مناسب‌سازی در مبلمان شهری اماکن عمومی حمل و نقل افراد دارای معلولیت است.

وی با اشاره به اشتغال جامعه هدف گفت: به  ۱۲۷ نفر  تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است و پرداخت کمک هزینه ازدواج به ۱۲زوج تحت پوشش به مبلغ ۶ میلیارد ریال و پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به ۴۰ نفر از بهبود یافتگان است.

رئیس بهزیستی شهرستان افزود: تعداد ۸۲ واحد مسکن مددجویی امسال در حال ساخت است که ۳۸ واحد آن به متقاضی تحویل و تعداد ۵۷ انشعاب برق و ۴۵ انشعاب آب برای مدد جویان واجد شرایط رایگان شده است.

کد خبر 114219

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد