کرج | امضاء تفاهم نامه همکاری میان بنیاد قلم چی و بهزیستی شهرستان کرج

با حضور"فرهاد پادری ثانی"مدیر بهزیستی شهرستان کرج تفاهم نامه ای میان بنیاد علمی - آموزشی قلم چی و بهزیستی به امضاء رسید که بر اساس آن بنیاد قلم چی، دانش آموزان تحت حمایت بهزیستی شهرستان کرج را زیر پوشش بورسیه آموزشی خود قرار دهد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان البرز؛ این خدمات در این تفاهم نامه با گستره بیشتری، شامل برگزاری آزمون های حضوری و غیرحضوری برای افراد دارای معلولیت و همچنین دانش آموزان حوزه اجتماعی خواهد بود.  

مفاد تفاهم نامه مذکور جهت اجرا، شامل موارد زیر می باشد:

ماده ۱_ بنیاد قلم چی متعهد میگردد دانش آموزان معرفی شده توسط بهزیستی را در ابتدا به صورت آنلاین و بدون پشتیبان بورسیه نماید و در صورت شرکت در آزمون به صورت متوالی ۳جلسه، به صورت حضوری و با پشتیبان بورسیه نماید.

 *دانش آموزان از مقطع سوم ابتدایی تا کنکور میتوانند تحت پوشش قرار بگیرند.

ماده ۲ - بنیاد قلم چی متعهد میگردد کتابهای کمک آموزشی تا سقف شش جلد به صورت رایگان، بنا به تشخیص دفتر مرکزی بنیاد علمی آموزشی قلم چی در تهران در اختیار ثبت نام شدگان قرار دهد.

ماده ۳_ بنیاد قلم چی متعهد میگردد جهت رفاه کارکنان بهزیستی %۳۰ تخفیف ثبت نام از آزمون، کلاس و مرکز مشاوره تحصیلی برای فرزندان کارکنان بهزیستی لحاظ گردد.

ماده ۴- نماینده بنیاد قلم چی اعلام نمود که آزمونها را برای گروه کنکوری نابینایان کماکان با تحویل فایل صوتی برگزار نماید.

در صورت احراز رتبه سه رقمی در کنکور سراسری یا کمتر توسط هر یک از دانش آموزان دارای معلولیت (نابینا، ناشنوا و جسمی _حرکتی) علاوه بر جوایز در نظر گرفته شده توسط بنیاد تهران کمک هزینه تحصیل در دانشگاه به مبلغ ۱۰۰ ملیون ریال از طرف نمایندگی کرج نیز اهداء می گردد.

ماده۵_ بهزیستی متعهد میگردد جهت معرفی مددجویان و پرسنل نسبت به صدور معرفی نامه ممهور و دارای شماره به بنیاد جهت دریافت خدمات آموزشی رایگان اقدام نماید.

ماده۶ - بهزیستی متعهد میگردد نسبت به توجیه خانوادهها و استفاده از فرصت ایجاد شده از سوی بنیاد به افراد تحت پوشش من جمله دانش آموزان معلول نابینا ناشنوا و جسمی حرکتی و دانش آموزانی که اولیای معلول دارند.

*دانش آموز بی سرپرست یا مادر سرپرست خانواده و دانش آموزان دارای اولیای دچار آسیب اعتیاد و سایر دانش آموزان تحت پوشش حوزه اجتماعی سازمان بهزیستی اقدام نماید.

آزمون‌های سال تحصیلی ۱۴۰۴_ ۱۴۰۳ از تابستان ۱۴۰۳ شروع شده و برای همه مقاطع تا اردیبهشت و خرداد سال ۱۴۰۴ ادامه دارد.

کد خبر 114198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد