نیر|  افتتاح طرح مانا در بهزیستی شهرستان نیر

به گزارش روابط عمومی، رییس بهزیستی شهرستان نیر گفت: طرح «مانا» با مشارکت تعدادی از نوجوانان با هدف افزایش مهارت‌های زندگی و کمک به اعتماد به نفس آنان در نیر آغاز می شود.

علی اختری در افتتاحیه برنامه طرح «مانا» با اشاره به شروع پررنگ فعالیت‌های «طرح مانا» نسبت به سال گذشته اظهار کرد: این طرح با هدف کمک به اعتماد به نفس نوجوانان و افزایش مهارت‌های زندگی در شهرستان آغاز میشود و همچنین نوجوانان می‌توانند با بارش فکری و مشارکت جمعی، مسائل و مشکلات را بشناسند و سعی کنند تا با روش‌های علمی و با کمک تسهیلگران عزیز، این مسائل را خودشان احصا کنند.

وی با بیان اینکه امسال سعی داریم از ظرفیت مجموعه‌ها، سازمان‌ها و ادارات مختلف بیشتر و پر رنگ تر از سال گذشته استفاده کنیم.

اختری با بیان اینکه یکی از حوزه‌های مهم و تخصصی بهزیستی بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، گفت: بحث مشارکت‌های اجتماعی یکی از مسائل بسیار مهم مخصوصاً در حوزه نوجوانان در این حوزه بوده و آنها را قادر می‌سازد با مشارکت جمعی و همکاری همدیگر برای کاستن از مشکلاتشان اقدام کنند و زمینه پیشرفت اجتماعی را مهیا سازند.

وی خاطرشان کرد: یکی از طرح‌های تأثیرگذار و اثربخش در راستای پیشگیری از آسیب‌هایی اجتماعی برنامه مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران و بانوان است که این طرح از چندین جنبه مختلف، جز طرح‌هایی است که خروجی‌های قابل در سالهای قبل داشته است.

کد خبر 114174

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد