افتتاح مرکز توانبخشی حرفه ای معلولین بهکاران به مناسبت هفته بهزیستی

همزمان با هفته بهزیستی و با شعار نهضت حسینی‌، خدمت مردمی توانبخشی حرفه ای معلولین بهکاران به مناسبت هفته بهزیستی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در مراسم افتتاحیه مرکز حرفه ای معلولین بهکاران معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران با تبریک هفته بهزیستی گفت: تاسیس مراکز حرفه آموزی در توانمندی افراد دارای معلولیت بسیار حائز اهمیت می باشد.

الهه سعادتی در ادامه سخنانش افزود: افراد دارای معلولیتی که در این مراکز مورد آموزش قرار می گیرند می توانند با حرفه هایی که در این یاد می گیرند نقش موثری در جامعه ایفا کنند.

فرزانه نیکرو معاون توانبخشی بهزیستی شهرتهران نیز بیان داشت: خانواده های دارای فرزند معلول دچار سختی ها و مشکلاتی هستند که نیاز به حمایت ویژه دارند و تاسیس مراکز حرفه آموزی می تواند کمک هایی مهمی به این خانواده ها داشته باشد و ما همیشه کنار این خانواده ها هستیم تا بخشی از مشکلات آنها مرتفع شود.

مدیر مرکز بهکاران نیز ضمن سخنرانی در این مراسم گفت: خانواده ها در امر یادگیری فرزندان خود بسیار موثر بوده و ما در این مرکز تمام سعی و توان خود را برای آموزش این افراد به کار می بریم تا آنها بتوانند مثمر ثمر و توانمند باشند.

قابل یادآوری می باشد؛ مرکز توانبخشی معلولین بهکاران با مدیریت روزبه رضائیان، با مساحتی بالغ بر ۴۵۰ متر و با ظرفیت ۵۰ نفر آقای بالای ۱۴ تا ۶۰ سال و با حرفه آموزی خیاطی با حضور الهه سعادتی معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران، فرزانه نیکرو معاون توانبخشی بهزیستی شهرتهران، کارشناسان توانبخشی بهزیستی استان تهران، کارشناسان توانبخشی بهزیستی شهرتهران و خانواده های افراد دارای معلولیت به مناسبت هفته بهزیستی افتتاح شد.

کد خبر 114102

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد